Gå til innhold

x800xl -> x800xt


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte litt på om dette er mulig..

 

veit det er 100mhz forskjell på core. mens minnet har lik frekvens.

 

Har finni en X800xt bios med like timings på minnet som mitt X800xl kort.

Så har jeg brukt Rabit til å endre XTbiosen; klokke frekvesen fra 500mhz til 425mhz som standar og skrudd av VIVO funksjonene (Siden det ikke er VIVO på mitt HIS x800xl kort.)

 

Er det mulig at dette funker? Tenkte litt på at x800xt kortet har ekstra strømtilkoblig osv... Er lite gira på at alt går føyken :ermm:

 

 

Noen som veit noe? :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.
Lenke til kommentar
hadde gått nesten 30min da :innocent:

 

men fortsatt ingen som veit noe, ellers blir flashinga lagt på is en stund...

Hehe. :p

 

Uten å si så mye sikkert, så tror eg ikke det går.

Trodde egentlig det var bare X800Pro VIVO det gikk med, siden det bruker samme kjerne og minne som X800XT PE.

 

Men er ikke helt sikker, aldri hørt snakk om flashing av XL.

Kan hende det får for lite strøm og? :hmm:

Endret av suprsid
Lenke til kommentar

Det har vært noen rykter ute å gått - men ut fra det jeg har lest fra xtremesystems så funker det ikke. Kortet kan forøvrig voltmoddes, og om du tør/har nok kjøling kan du dra inn de 100Mhz. Jeg mener å ha lest (mulig jeg bare er trøtt/blander) at XL kortene pr HZ er mer effektiv en XT kortene - mulig andre kan komme med noe info der.

Lenke til kommentar

nettopp, kortet er villig på minnet med lite villig på kjernen :hrm:

kjører nå 440mhz/1100mhz, trur kortet forblir som det blir, får se om jeg gidder å volt modde, har kompetansen til å gjøre det men levetiden på kortet stikker av når jeg gjør det så blir nok en stund til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...