Gå til innhold

Hvor er bf2 billigst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg får ikke kjøpt fra gamesmix. når jeg trykker på "Gå til kassen" så kommer det bare en lapp oppe i venstre hjørne om at jeg ikke er pålogget.

Etter jeg da har logget inn så står det bare "Handlekurven er tom..."

noen som kan hjelpe meg???

Edit: jeg kan heller ikke bestille fra CDON for jeg gidder ikke å gi fra meg personnummere mitt. :realmad:

lol :D

:!:

Moren deres som har sagt det er farlig å gi fra seg personnummeret eller? Dere handler kanskje ikke med VISA på nettet heller? :!:

Skrevet (endret)
Jeg liker å få mest mulig for pengene, så jeg venter til Elkjøp kommer med sin pris.

Håper på 299,-! :tumbsup:

Tviler jeg sterkt, sterkt på. Du må absolutt like å få mest mulig for pengene, om du kjøper på Elkjøp, for bor du ikke i storbyen, må du sannsynligvis vente i opptill 2 uker eller mer (fakta!!) før de får det inn.

Og dette er sant, Elkjøp har faktisk vært så treg før!

EDIT: La til quote.

Endret av MeTa][iC
Skrevet
Jeg får ikke kjøpt fra gamesmix. når jeg trykker på "Gå til kassen" så kommer det bare en lapp oppe i venstre hjørne om at jeg ikke er pålogget.

Etter jeg da har logget inn så står det bare "Handlekurven er tom..."

noen som kan hjelpe meg???

Edit: jeg kan heller ikke bestille fra CDON for jeg gidder ikke å gi fra meg personnummere mitt. :realmad:

lol :D

:!:

Moren deres som har sagt det er farlig å gi fra seg personnummeret eller? Dere handler kanskje ikke med VISA på nettet heller? :!:

Bruker mastercard :)

Skrevet

hmm når jeg skal registrere meg på cdon.com så skjer det en feil.

Etter jeg har fylt ut alt å trykker på "Registrer".

Da kommer "Det oppstod en feil - forsøk igjen." pluss at " Fødselsdato og personnummer: *" er markert i rødt. hmm jeg har no skrevet alt riktig noen som har peiling på hva som er galt?

Skrevet
Battlefield 2

26.99 pund er ca 317,- norske kroner :)

Smart du ;) Hørt om toll? Den riktige prisen blir mer sånn: 317 kr + 170 kr... Så du taper faktisk på å kjøpe det derfra :ermm:

Skrevet

Ska du kjøpe fra utlandet må prisen komme på under 200kr ellers blir det toll... trur det var slik i alle fall, litt lenge sia eg kjøpte fra utlandet... husk å sjekk http://www.toll.no/ Omrekningskursar ved fortolling av varer.... slik at du ikke kommer på en smell.... 1 pund er 11.900 norske kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...