Gå til innhold

Laste MP3'er fortere i Winamp


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Når jeg starter Winamp og skal høre på mp3'ene mine må jeg liksom scrolle nedover for at den skal bli vist "ordentlig".

Men er det en plug-in ellerno som gjør sånn at den loader automatisk?

 

Jeg har hørt om en metode, man bytter noe i Options, men denne måten går jo utrolig treigt før alle sangene kommer opp - ihvertfall når man har over 1000 sanger.

 

Jeg har forresten Winamp 2.91

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en ting som de har slitt litt med når det gjelder Winamp, det har blitt noe bedre etterhvert, men det ser ikke ut til at de har mer å hente når det gjelder å legge til mange filer. Winamp sjekker automatisk spilletid og ID3 tag og det er nok det som tar tid. Litt dumt at man må scrolle ned i listen for å få alle filene oppdatert med spilletid.

 

Å laste inn en stor playlist går ihvertfall veldig mye fortere enn å laste inn en haug med løse MP3 filer for da er infoen lagret.

Lenke til kommentar
Hvis du trykker:

Ctrl+a

Misc opts

Read extended info on selection

 

Da "låser" datamaskinen seg en liten stund(avhengig av hvor mange sanger du har i listen), og når den er ferdig så har du spilletid og alt det der på alle sangene i listen.

Ja.. Men det blir jo akkurat det samme som den måten jeg nevnte i første post, pcen låser seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...