morra Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg bruker Shareaza som nedlastingsprogram og lurer på hvordan jeg kan hindre opplasting. Noen som vet hvordan?
M-J Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 la være og dele? eller bruke nettlimiter og sette speeden på 0
morra Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 la være og dele? eller bruke nettlimiter og sette speeden på 0 Takk. Unnskyld for dumt spørsmål . Har jo gjort slik på mine tidligere programmer. BTW: Minste verdien som er mulig i NetLimiter er 1, altså den hadde ikke hindret, men bremset.
_Adler_ Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg bruker Shareaza som nedlastingsprogram og lurer på hvordan jeg kan hindre opplasting. Noen som vet hvordan? Du mener sikker å hindre å dele. Du må huske på at hele vitsen med P2P program er jo at man deler. Uten at folk deler ville heller ikke P2P eksistert eller i alle fall veldig dårlig. Du får av noen og du bør også gjøre andre en tjeneste. Tenk på dette! Har aldri prøvd Shareaza, så jeg vet ikke hvordan man deaktiverer deling.
Anbefalte innlegg