meeg Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) Har nå brukt MX510 i 6 mnd. uten å innstalere Logitech's driver. Testet den nå, men etter litt bruk synes jeg Windows' innebygde driver er like så greit, hvis ikke bedre å bruke. Det jeg går glipp av da er en knapp (på toppen av musen, midt på) som tilsvarere ALT + TAB, men det klarer jeg meg fint uten. Det er den eneste forskjellen jeg har funnet..... Flere enn meg som har funnet ut det samme? Edit: Trykkleif Endret 20. mai 2005 av meeg
Laksetrapp Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) Har funnet ut omtrent det samme som deg, like greit å bruke default driveren i Windows. Ellers har jeg lagt merke til ett par ekstra prosesser som er oppe og kjører med Logitechs drivere installert... Og det liker vi jo ikke... EDIT:trykkleif...x2 Endret 20. mai 2005 av Laksetrapp
General_musa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 hva med å legge inn driveren for å kunne programmere knappene? det er tross alt *telle* fem(seks om du regner med den under scrolleren) knapper du kan programmere til å gjøre ymse ting... veldig kjekt etter min mening§! musa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå