Wild Berries Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 (endret) Hei alle sammen, idag har jeg kjøpt meg Brothers In Arms. Det vil ikke la seg installere andre plasser enn på C:\ Har forsøkt Reset, i oppsettet til installering og har prøvd å skifte til G:\Games\Bia. Uten resultat, annet enn at det er "feil". Får opp den feilmelding under forsøk på installering. Feilen som vises er "this folder is not valid". Hva har Dere gjort for å forandre på oppsettet ? Takker for alle seriøse svar. V_H W_B Endret 19. mai 2005 av Wild Berries
Elendil Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Installeringen gjekk smertefritt. Då eg bytta fra C:\ til D:\. Siden du ikkje installerer på C: er det fordi den er full? Men dette problemet hadde eg derimot då eg skulle installere Hl2 på D:\. Det hadde seg slik at Steam var på C:\. Dette blei du vel eigentlig ikkje noko klokare på.
Wild Berries Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Takk for svar. Vet ikke hva det var, men fikk installert det til slutt, på G:\ C:\ `en er forbeholdt Windows XP, og det er nok av plass. Men plutselig var den installert, inne på den plassen jeg ville. Takker for svar igjen. Vennlig Hilsen W_B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå