AntatraCK Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Har prøvd ut fraps for å lage video på WoW. Det første problemet jeg har er at vidoene bare varer i 30 sekunder, så slår opptakeren seg av. Noen som vet noe om dette ? Det andre jeg lurte på var om det finnes et bedre (gratis) program for dette, ettersom oppløsningen heller ikke var noe særlig. Takker for svar
FredrikFtw Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Har prøvd ut fraps for å lage video på WoW. Det første problemet jeg har er at vidoene bare varer i 30 sekunder, så slår opptakeren seg av. Noen som vet noe om dette ? Det andre jeg lurte på var om det finnes et bedre (gratis) program for dette, ettersom oppløsningen heller ikke var noe særlig. Takker for svar 1. Gratis versjonen av Fraps kan bare filme i 30 sekunder. 2. Gamecam
AntatraCK Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 (endret) Jeg har nå prøvd det ut litt, men så får jeg ikke bort det nederst til høyre bildet. Det viser det jeg filmer, og jeg vil ha det bort. Vet du hvordan man gjør det ? Nummer 4 her på bildet. Endret 20. mai 2005 av Antatra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå