Gå til innhold

Bill Gates vil torpedere PS3 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Håper Playstation utgir Killzone 2 samtidig som releasen til ps3, så får vi se om ikke Killzone knekker Master Cheap :!:

vist vi ser på dei forige spela i desse seriane, så er det nok halo som er den store favoritten til å gjere det best.

 

Killzone fekk ikkje dei aller beste omtalane. snittet er på 73%

halo 1&2 derimot har vel stort sett bare fått gode omtaler. snittet for halo er 96% og halo2 95%.

 

så vist vi ser på fortida, så er det nok ikkje sikkert at killzone2 kan måle seg med halo3. men ting kan forandre seg, så dette gjennstår og sjå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper Playstation utgir Killzone 2 samtidig som releasen til ps3, så får vi se om ikke Killzone knekker Master Cheap :!:

vist vi ser på dei forige spela i desse seriane, så er det nok halo som er den store favoritten til å gjere det best.

 

Killzone fekk ikkje dei aller beste omtalane. snittet er på 73%

halo 1&2 derimot har vel stort sett bare fått gode omtaler. snittet for halo er 96% og halo2 95%.

 

så vist vi ser på fortida, så er det nok ikkje sikkert at killzone2 kan måle seg med halo3. men ting kan forandre seg, så dette gjennstår og sjå.

Tror ikke Killzone kan sammenlignes med Halo..

 

Og jeg lever i god tro med at Halo 3 slår Killzone 2 ned i støvlene!

Lenke til kommentar

At han bare er ute et penger finner jeg ganske rart, da han har gitt bort store deler av sin formue til veldedighet!

Ja,Når han har hele 46.6 milliarder US.dolar i lommen sin!!! Det er bare PR stunt! Jeg skjønner ikke, hva skal en med 46.6 milliarder på personlig konto?! for meg ville det vært nok med 0,01 % av det . . . Penger gjør deg ti En ONDT person:

Lenke til kommentar

XB360 kommer nok sist av de 3 konsollene. Sony har populæriteten, Nintendo har nytenkningen og seriene, Microsoft har kraften. Saken er at XB360 kansje kommer til å bli svakest, hva skjer da? De har jo Halo, og noen til, men det er ikke nok. Bills ord er nok bare tomme ord.

Lenke til kommentar
XB360 kommer nok sist av de 3 konsollene. Sony har populæriteten, Nintendo har nytenkningen og seriene, Microsoft har kraften. Saken er at XB360 kansje kommer til å bli svakest, hva skjer da? De har jo Halo, og noen til, men det er ikke nok. Bills ord er nok bare tomme ord.

det er vel litt tidleg å bedøme korleis det vil gå med dei forskjellige konsollane.

 

vist vi ser på dagens marked, så klarer no xbox seg relativt bra. og mange av dei som har xbox no, kjem sikkert til å kjøpe 360 når den kjem. xbox vil og ha ein fordel med å vere først på markede (ser det ut til).

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg at det er patetisk av Bill Gates å tro at Halo 3 vil kapre noe særlig av PS3-kjøperne. De som kjenner til Halo 3, og at det tross alt kansje lanseres samtidig med PS3 er så pass oppdatert angående konsoller at de ikke blir påvirket av dette.

 

Joda, slike "skitne" triks er vanlige nå til dags. Jeg kan godt tenke meg at både Sony og Microsoft kommer til å bruke slike triks. Nintendo tyr faktisk ikke til propaganda og "skitne" triks, og for dette må jeg si at jeg beundrer dem. De stoler på at folk vil bruke hodet sitt og se hvilken konsoll de har lyst på.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er passende å si at noen av de tre konsollene vinner, fordi de kommer til å ha ulike sjangere på spill, og husk det er ikke som før at noe var bra og noe var dårlig. Stort sett det meste som blir laget idag er bra, selv om det finnes untak.. Tror alle tre kommer til å nå toppen, og det som avgjør valget ditt er enter at du vet hva du skal ha eller du er slik "uuuu, Bill Gates og Windows er såååå dårlig"-menneske..

 

Tror for min del at alle kommer i hus, når jeg har penger til det =)

Endret av Birger_Nord
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...