Gå til innhold

Avbestillingskrise!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en 512 MB DDR minnebrikke hos pcmax i går. Litt senere angret jeg, og gikk inn på siden for å avbestille. Der var det ingen angreknapp, så jeg prøvde å sende en mail. Fikk ikke svar. Så sjekket jeg litt i mailen jeg fikk automatisk rett etter at jeg bestilte. Der sto det at jeg hadde bestilt 5 brikker! Dette er elendig service.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta i betraktning at det er helg og at ikke aller jobber 24/7 i helgene og hvertfall ikke i ferietid

 

Snakk med de på mandag så ordner det seg sikkert.

Skrevet

Ta det rolig nå

 

Hvem tror du leser mail der midt om natta mellom lørdag og søndag? Som jeg sa til deg igår; du må belage deg på å vente til mandag med å få svar på avbestillingen din. Ordrebekreftelsen ble automatisk sendt ut så den kom uansett.

 

Prøv igjen imorgen du.

Skrevet

Quote:


Den 2002-07-14 22:49, bluesmaster skrev:

Jeg bestilte en 512 MB DDR minnebrikke hos pcmax i går. Litt senere angret jeg, og gikk inn på siden for å avbestille. Der var det ingen angreknapp, så jeg prøvde å sende en mail. Fikk ikke svar. Så sjekket jeg litt i mailen jeg fikk automatisk rett etter at jeg bestilte. Der sto det at jeg hadde bestilt 5 brikker! Dette er elendig service.


 

herregud, skaff deg et liv mann... det der ligger i grenseland til idiotisme. Det er nok du som loker rundt, klarer å bestille 5 brikker, og tror at folk sitter 24/7 og venter på mail!? SKJERP DEG!!!

Skrevet

Har eg gått glipp av noke her? Kor står det at han sendte den mailen på natta? Det står at han sendte den mailen "igår"...

 

Men skal vere enig med at han minst bør vente til mandag(idag),før han kan forvente noke svar.

 

Du får gi tilbakemelding på hvordan det gikk da! :smile:

Skrevet

Finn nå i alle fall ikke på å henge dem ut slik du gjør nå. De blir vel ikke akkurat happy hvis du sender en mail og klager over drittsørvis og forlanger at du skal få svar i helgen i ferien. Bare vær seriøs i tonen og det ordner seg nok

Skrevet

Finn nå i alle fall ikke på å henge dem ut slik du gjør nå. De blir vel ikke akkurat happy hvis du sender en mail og klager over drittsørvis og forlanger at du skal få svar i helgen i ferien. Bare vær seriøs i tonen og det ordner seg nok

Skrevet

At du har bestilt 5 brikker er vel ikke deres feil.

Og skrive at de har dårlig kundeservice uten å vært i kontakt med de..... Ta deg sammen da mann!

Skrevet

Har brukt pcmax haugevis av ganger. Webshopen deres er seriøst dårlig, men gutta som sitter i andre enden er veldig greie. En telefon/mail ordner nok dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...