MiSP Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 (endret) Heisann! Jeg lurer på hvilken side dere syntes er best, IGN eller Gamespot? Jeg tenkte å registrere meg hos en av dem (er allerede registrert hos IGN, men tenker på å bytte), jeg gidder liksom ikke å legge inn hele spillsamlingen min (90++ spill) to ganger... Edit: Argh, brukernavnet var allerede tatt hos Gamespot! Jaja... Virker som om de har en mye mer oversiktlig side med mye mer "fancy" saker, men likevel, noen som kan gi noen tips? Gamespot ser egentlig grei ut for meg, men det gjør vel også VG for en utlending? (Sorry, alle VG-fans) Endret 18. mai 2005 av MiSP
Nevnarion Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg har aldri tenkt på hvem som er best av dem, men nå de siste dagene da det har blitt en del nedlasting av trailere o.l. så har jeg funnet ut at IGN er best. Fra Gamespot får jeg rett og slett ikke til å laste ned noe som helst.
Destructionz Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 (endret) Liker gamespot best. Finner alle spill der, gammle, nye og spill som er to be announced. Kan downloade trailere eller streame live. Til slutt har de bra med nyheter og siden ser bra ut, og spillene får karakter fra en anmelder og fra folk. PS: Du må være registrert for å downloade trailere. Endret 18. mai 2005 av Destructionz
MiSP Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 (endret) Basic members may only track 10 games. Argh! *hat* Jaja, da blir det vel IGN da... Selv om Gamespot ser mye bedre ut! Edit: Jeg har altså 25 tracked games hos IGN, så dette holder ikke... Endret 18. mai 2005 av MiSP
Wyldelife Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Gamespot er det beste alternativet! IGN er så rotete!
Nevnarion Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Gamespot er det beste alternativet! IGN er så rotete! Jeg er enig i at Gamespot er mer ryddig, men skal jeg laste ned trailere så gjør jeg det fra IGN.
Bytex Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg har brukt gamespot i mange år. De siste par årene har de latt medlemmer få tilgang til video reviews av stort sett alle spill over 8/10. Da snakker en av anmelderne mens video av spillet vises i fullscreen samtidig med eksempler på det han prater om. Veldig kjekt når man ikke gidder å lese 4 sider med ren tekst, og får også se spillet i bevegelse, ikke bare stillbilder. Gamespot er billig også. $10 i året har man råd til.
Wyldelife Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg har brukt gamespot i mange år. De siste par årene har de latt medlemmer få tilgang til video reviews av stort sett alle spill over 8/10. Da snakker en av anmelderne mens video av spillet vises i fullscreen samtidig med eksempler på det han prater om. Veldig kjekt når man ikke gidder å lese 4 sider med ren tekst, og får også se spillet i bevegelse, ikke bare stillbilder. Gamespot er billig også. $10 i året har man råd til. Jeg er Basic member(koste rikke ein dirtt ) Og jeg kan se nesten ALT! Bortsett fra HD filmer & Lice streams, kan jeg se nesten alt!
MiSP Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 Jeg har brukt gamespot i mange år. De siste par årene har de latt medlemmer få tilgang til video reviews av stort sett alle spill over 8/10. Da snakker en av anmelderne mens video av spillet vises i fullscreen samtidig med eksempler på det han prater om. Veldig kjekt når man ikke gidder å lese 4 sider med ren tekst, og får også se spillet i bevegelse, ikke bare stillbilder. Gamespot er billig også. $10 i året har man råd til. Sist jeg sjekket var det 29,95...
MiSP Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 (endret) Jeg har brukt gamespot i mange år. De siste par årene har de latt medlemmer få tilgang til video reviews av stort sett alle spill over 8/10. Da snakker en av anmelderne mens video av spillet vises i fullscreen samtidig med eksempler på det han prater om. Veldig kjekt når man ikke gidder å lese 4 sider med ren tekst, og får også se spillet i bevegelse, ikke bare stillbilder. Gamespot er billig også. $10 i året har man råd til. Jeg er Basic member(koste rikke ein dirtt ) Og jeg kan se nesten ALT! Bortsett fra HD filmer & Lice streams, kan jeg se nesten alt! Men du kan ikke laste ned filmer som du vil, kan du? Du må vel stå i kø eller noe slikt... Dessuten kan du ikke tracke mer enn 10 spill! Men det er jo nesten fristende å betale for full membership... Skjønt hva er egentlig vitsen når det finnes så mange andre sider? Edit: Sorry, burde heller bare redigert forrige post... Edit2: Hva er egentlig gamestats? Ser ut som en lignende side, men du kan bruke IGN-brukernavnet ditt der... Endret 18. mai 2005 av MiSP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå