Gå til innhold

Mens vi venter på Metal Gear 4


zokra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssen da mener du? Er ikke helt sikker på å Cell-Shading er jeg..

Kan du gi noen eksempler på spill som har det?

Håper å bli positivt overrasket! :yes:

Dark Chronicle er et eksempel på spill som har en type cell-shading jeg liker veldig godt.

Er ikke så fan av den som er brukt i Zelda WW derimot...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kom nesten som en overraskelse...

 

Dessuten hvem bryr seg, de fleste Metal Gear ville nok kjøpt seg PS3 bare for Metal Gear 4 med "orginal" kontroller og konsoll...

 

Notis til xbox fans:

 

Xbox fans får bare bruke Halo som trøst, men Metal Gear og Halo kan ikke sammenlignes i heletatt når det gjelder spillmessig, gjennomføringen, historie, osv...

Lenke til kommentar

Cell shadingen i Zelda WW ser jo dritfin ut da! Det er det jeg liker med Gamecube (ikke at jeg har det selv da) at de lager spesiell grafikk for den maskinen. Dessuten tenker de ikke alltid bare grafikk hele tiden, men heller mer på gameplay.

 

Btw: Jeg liker ikke at Metal Gear kommer til PSP. Det begynner å bli FF7-melke kua-tendenser. Det er aldri bra..

Lenke til kommentar
Xbox fans får bare bruke Halo som trøst, men Metal Gear og Halo kan ikke sammenlignes i heletatt når det gjelder spillmessig, gjennomføringen, historie, osv...

Nå må jeg si at historien i HALO er mye bedre enn i MGS-serien.

 

Er fan av begge seriene. Kan huske jeg bare på måfå kjøpte MGS til PSX i sin tid. Og bra var det. En av de beste spillopplevelsene jeg noen gang har hatt. Husker godt scenen som kommer etter man har pwnset Sniper Wolf.

Lenke til kommentar
Xbox fans får bare bruke Halo som trøst, men Metal Gear og Halo kan ikke sammenlignes i heletatt når det gjelder spillmessig, gjennomføringen, historie, osv...

Nå må jeg si at historien i HALO er mye bedre enn i MGS-serien.

Er sterkt uenig i deg der, Halo har bare en "gjennomsnitts" historie etter min menig...

 

Dessverre litt OT

Lenke til kommentar
Xbox fans får bare bruke Halo som trøst, men Metal Gear og Halo kan ikke sammenlignes i heletatt når det gjelder spillmessig, gjennomføringen, historie, osv...

Nå må jeg si at historien i HALO er mye bedre enn i MGS-serien.

Er sterkt uenig i deg der, Halo har bare en "gjennomsnitts" historie etter min menig...

 

Dessverre litt OT

Jeg formoder du bare har fått med deg storyen som spillene forteller. Syns ikke de gjør en så veldig ufattelig bra jobb med å få frem storyen. De var jo betydelig flinkere i 2'ern da.

 

Anyways, back to topic. Jeg lo godt av den teaser-saken. Aner noen BTW om MGS3 noen sinne havner på Xbox? Jeg liker MGS, men gidder ikke å kjøpe en ny konsoll bare for et spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...