Thor Alex. Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 (endret) Jeg prøver å instalere ubuntu men etter en stund får jeg meldingen "Fant igen vanlig CD-spiller" og besked om å laste in driver fra diskett. Hvor får jeg denne disketten? CD-spiller: Nec DVD+-RW ND3450A (er ny med linux så svar enkelt) Endret 18. mai 2005 av Thor Alex.
Gronz Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Dimesion 8400 Samme som meg Fungerer fint... Du må gå inn i BIOS under SATA-innstillinger og bytte SATA/PATA-modus til SATA/IDE fra SATA/AHCI. Legg merke til at Windows ikke kommer til å ville starte etter det, for å reparere det må du starte fra Windows CD'en (helst før du installerer Ubuntu) og kjøre "Reparing av Windows-installasjon".
Thor Alex. Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 Dimesion 8400 Samme som meg Fungerer fint... Du må gå inn i BIOS under SATA-innstillinger og bytte SATA/PATA-modus til SATA/IDE fra SATA/AHCI. Legg merke til at Windows ikke kommer til å ville starte etter det, for å reparere det må du starte fra Windows CD'en (helst før du installerer Ubuntu) og kjøre "Reparing av Windows-installasjon". TAKK... Det funket
Gronz Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Dimesion 8400 Samme som meg Fungerer fint... Du må gå inn i BIOS under SATA-innstillinger og bytte SATA/PATA-modus til SATA/IDE fra SATA/AHCI. Legg merke til at Windows ikke kommer til å ville starte etter det, for å reparere det må du starte fra Windows CD'en (helst før du installerer Ubuntu) og kjøre "Reparing av Windows-installasjon". TAKK... Det funket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå