sindre2 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Det kan kanskje virke som et litt dumt spørsmål, men jeg lurer på hvordan man tar bilder i et spill? For eksempel om man vil ta bilde av noe som man vil se på senere og kanskje redigere...
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 trykk prtsc, eller "print screen" det kopierer skjermbildet og du kan paste det i f.eks paint. i CS kan man bruke f5
Myx Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Jeg synes SnagIt er et flott program til å lage screenshots med. SnagIt kan lagre automatisk som bildefiler, slik at man slipper å åpne et bildebehandlingsprogram for å lagre hvert enkelt bilde. På denne måten kan man ta sekvenser av bilder relativt fortløpende, og når man går ut av spillet ligger alle "bildene" flott sortert i en forhåndsdefinert mappe :-)
Bytex Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 De fleste magasiner bruker egne programmer som lager en hotkey som alltid er aktiv inne i spillene. Så trykker man bare den knappen og lager screenshot som blir lagra på HD med navn i stigende nummerrekkefølge. Et sånt program er Hypersnap. Se i Google Printscreen funker jo og, men da må du dumpe det fra clipboard til et tegneprogram, og SÅ lagre bildet ellers forsvinner det når du tar ny screenshot. MSPaint som ligger inni windows funker fint og. Bare gå på Start/run... og skriv mspaint.
DE1 Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg synes SnagIt er et flott program til å lage screenshots med. SnagIt kan lagre automatisk som bildefiler, slik at man slipper å åpne et bildebehandlingsprogram for å lagre hvert enkelt bilde. På denne måten kan man ta sekvenser av bilder relativt fortløpende, og når man går ut av spillet ligger alle "bildene" flott sortert i en forhåndsdefinert mappe :-) Hvor laster man det ned?
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg synes SnagIt er et flott program til å lage screenshots med. SnagIt kan lagre automatisk som bildefiler, slik at man slipper å åpne et bildebehandlingsprogram for å lagre hvert enkelt bilde. På denne måten kan man ta sekvenser av bilder relativt fortløpende, og når man går ut av spillet ligger alle "bildene" flott sortert i en forhåndsdefinert mappe :-) Hvor laster man det ned? Jeg brukte tre sekunder på å finne det på Google. Jeg tipper det tok deg mer enn tre sekunder å skrive innlegget, ja? Tre sekunder med Google, y0. (Ikke ment som kjeft, men det tar som regel kortere tid å finne det på Google enn å spørre. )
DE1 Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Huff, beklager Jeg er for rask til å legge inn ting på hw.no Men takk uansett for tipsen!
CHB3 Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Jeg bruker fraps på hele tiden så kan jeg filme og ta bilder når jeg vil. Kjekt med opptaksfunksjon også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå