Greez Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Hei! Jeg har nå kommet meg til siste bossen i doom3 RoE men greier ikke å drepe han. Får ikke til å bruke artifacten heller. Jeg sitter bom fast. Noen som har noen tips om hvordan man kan drepe han?
Tobe__ Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Hvorfor klarer du ikke å bruke Artifacten? Hvis den er tom for sjeler, så vil jeg anbefale på det sterkeste å loade en tidligere save, for så å gå inn til sistebossen med maks sjeler i Artifacten. Jeg klarte ham ved å bruke den, for så å plaffe løs med Plasma Riflen mens jeg unngikk det han skjøt mot meg. Han er ikke så veldig vanskelig, så du trenger ikke bruke mange forsøkene på å ta ham
Wooho Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg må si at denne Expenison Packen var meget kort. Gikk ikke mage timer før det hele var over Som "Tobe__" sier så er det bare å kline til med artifacten og ta frem enten den stor eplastmagunnen eller rakettkasteren. Husk at det ligger to skjeler der du fighter med siste bossen klare for å bli sugd opp og brukt av artifacten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå