[email protected] Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 hoi alle sammen.. jau, kjørte nå et søk på "datakjøringsforhindring" her på forumet, og fant ikke stort der nei.. Jeg får nå en og annen film innimellom og det jeg lurer på er hva denne datakjøringsforhindring er for noe... jeg har skjønt at det skal verne maskinen mot virus og "andre farer", men lurer nå sterkt på hva det kan være. Det er dog mulig å åpne filmen, og se den, selv om mappen lukker seg og oppgavelinjen forsvinner en liten stund. Det er ikke det er at jeg har et sterkt behov for å se elektra om og om igjen, men dette har faktisk skjedd ved flere anledninger. Er det et problem som kan fikses, eller er det bare å kjøre filmen når man vil og heller tåle litt feilmeldinger?... Siden det ikke skjer noe galt, som jeg har lagt merke til, er det ikke mulig å skru ned windows sin varsling. Som flere sikkert vet, så er ikke windows det beste til å bestemme hva som er godt for maskinen... som oftest er kun det vi må betale for til microsoft, som er godt nok... Jess da, takker for svar
pmarius Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Du kan bare skru av datakjøringsforhindring hvis du vil. Du finner den på Kontrollpanel ->System ->Avansert ->Ytelse/innstillinger ->Datakjøringsforhindring
[email protected] Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 håkay, men da vet jeg hvordan man skrur den av... noen som orker å fortelle meg mer hva den gjør?? er det noen saker og ting som prøver å ta over programmer? er det noen risiko ved å ta den av?
Hårek Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Slike norske ord er bare egnet til å forvirre. Er det DEP de mener? A detailed description of the Data Execution Prevention (DEP) feature in Windows XP http://support.microsoft.com/kb/875352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå