Gå til innhold

PC restarter etter oppdatering av driver


Anbefalte innlegg

oppdaterte driverne mine på ATI 9600xt fra catalyst 5,4 til de siste omega som også er basert på 5,4 (den siste som har fått benevnelsen rad_w2kxp_omega_2625a_7z).

Etter dette så resetter maskinen min seg når jeg belaster maskinen med 100% load over lengre tid (30min+).

har forsøkt å installere ATIs 5,4 driver på nytt, men uten at problemet forsvinner.

jeg får beskjed om at det er feil med device driver av microsoft, så jeg antar at det er riktig ettersom problemet oppstod etter installering av nye drivere

 

ps. har brukt drivecleaner etter avinstallering

 

håper noen kan hjelpe meg...eller er det noen andre som også har oppdaget problemer etter at de har installert de siste omega-driverne.

Endret av deep750
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten

 

System System Restore is a component of Windows XP Professional that you can use to restore your computer to a previous state, if a problem occurs, without losing your personal data files (such as Microsoft Word documents, browsing history, drawings, favorites, or e-mail). System Restore monitors changes to the system and some application files, and it automatically creates easily identified restore points. These restore points allow you to revert the system to a previous time. They are created daily and at the time of significant system events (such as when an application or driver is installed). You can also create and name your own restore points at any time.

 

Restoring your computer does not affect or change your personal data files. For information about backing up personal data files, see Backing up files and folders.

For an overview of the other recovery technologies provided with Windows XP, see Recovering Your System.

Lenke til kommentar
Etter dette så resetter maskinen min seg når jeg belaster maskinen med 100% load over lengre tid (30min+).

Du har en ustablitet i maskinen. Mest sansynlig er minnefeil. Kjør memtest og få det bekreftet.

Det kan også skyldes for lav spenning på CPU hvis du har overklokket. Det er heller ikke usansynlig at noe (CPU) blir for varm. Sjekk for støv i maskinen , og kjør den uten sidedekslene (døren) på for å sjekke.

Til mer du jobber med driverene på en maskin som er ustabil, til vere blir problemet. Og vil ende med at du må formatere C:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...