Perra1 Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hei, jeg er en level 15 paladin, som har glemt å skaffe meg noe arbeid. Jeg begynte bed mining og blacksmithing nå nettopp. Er disse yrkene viktig? Bør jeg ta igjen det jeg ikke har gjort?, og hvordan gjør jeg det?
chokke Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 du bør loke rundt i elwynn en stund til du har blacksmith ferdig med kobber. Gjorde jeg , men da hadde jeg litt backup med penger fra en annen char.
Perra1 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 du bør loke rundt i elwynn en stund til du har blacksmith ferdig med kobber. Gjorde jeg , men da hadde jeg litt backup med penger fra en annen char. Til hvilken blacksmith level bør jeg være i Elwynn?
chokke Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 vet ikke, men til du trenger bronse for å lage ting.
hallgeirl Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Et tips: Reis en tur til Dun Morogh (Utenfor Ironforge, ta tog fra Stormwind hvis du er human. Er du dwarf så vet du (forhåpentligvis) hvor det er). Det er et veldig bra sted å finne copper.
slez Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Har blacksmithing og mining på min paladin, det var et lurt valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå