Gå til innhold

Oversikt over alle stadiene til Druid's!


Anbefalte innlegg

Denne posten begynte med at jeg lurte på hvordan man gjør seg om til bjørn på lvl 10. Alle svar står nedover..

 

 

 

 

(HKoN- @ 15/05/2005 : 10:21)

Level 10 - Bearform - Mer armor og attack power, funker som en warrior med rage og taunt abilities

Level 16 - Aquaform - svømmer fortere i vann (50% ?)

Level 20 - Catform - Funker som en rogue, med stealth (prowl) og energi.

Level 30 - Travelform - Løper 40% fortere

Level 40 - Dire Bearform - Forbedret bearform

 

Håper dette hjelper. Kan kanskje nevne at med Dire Bearform er det mulig å få over 10'000 armor :thumbsup:

 

Takk til HKoN :yes::w00t:

Endret av minotir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg har en druid (horde) og da fikk jeg en quest til druid trainer, den gikk ut på at jeg måtte teleportere til Moonglade og snakke med greatbear spirit eller noe slikt. Vet ikke hvordan det er hos aliance men kanskje det står noe på www.thotbot.com

Lenke til kommentar

Man må teleportere seg til moonglade og snakke med en fyr. Så må man gå et lite stykke vest å snakka med en bjørn og så tilbake til fyren igjen tror jeg. Så drar man til darnassus og snakker med han druiden og får noe moondust elns. Det bruker du på moonkinstonen i ei hule rett øst for auberdine.

Lenke til kommentar

Level 10 - Bearform - Mer armor og attack power, funker som en warrior med rage og taunt abilities

Level 16 - Aquaform - svømmer fortere i vann (50% ?)

Level 20 - Catform - Funker som en rogue, med stealth (prowl) og energi.

Level 30 - Travelform - Løper 40% fortere

Level 40 - Dire Bearform - Forbedret bearform

 

Håper dette hjelper. Kan kanskje nevne at med Dire Bearform er det mulig å få over 10'000 armor :thumbsup:

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Level 10 - Bearform - Mer armor og attack power, funker som en warrior med rage og taunt abilities

Level 16 - Aquaform - svømmer fortere i vann (50% ?)

Level 20 - Catform - Funker som en rogue, med stealth (prowl) og energi.

Level 30 - Travelform - Løper 40% fortere

Level 40 - Dire Bearform - Forbedret bearform

 

Håper dette hjelper. Kan kanskje nevne at med Dire Bearform er det mulig å få over 10'000 armor :thumbsup:

:!: wow tnx :!: :roll:

Lenke til kommentar
hvilket er ett passe fint eksempel på hvofor druids ikke behøver å få mail, som så mange idioter spør om på request forum og slikt...:roll:

Ja, de burde begynne å tenke. 360% forbedret (?) armor og mail.. Da har hvertfall ingen som bruker fysisk skade (rogues, warriors, shamans (til en viss grad), paladins, hunters (teller det som fysisk?))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...