Gå til innhold

Blir disconnected fra servern ofte siste 2 dagene


Anbefalte innlegg

Har noen andre i Akershus-området opplevd dette? Er nesten umulig å spille skikkelig nå, det kan bare stoppe opp og disconnecte når som helst. Så må jeg vente til charactern er droppa ut av servern før jeg får logga inn igjen. I hele går slet jeg med det, og nå skjer det pokker meg idag også. Ble droppa ut, venta noen minutter så kom jeg inn igjen..akkurat midt i ei setning til en kompis, Disconnected igjen...any ideas?

 

Edit: jeg spiller på Hellscream, en medium load server.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer med gjevne mellomrom med meg også, og jeg bor i ålesundsområdet. Tror ikke det har noe med VÅRE linjer og ISP, men heller et problem blizzard har. Det virker som jeg blir koblet fra når det skjer mye på en gang og det lagger mye. F.eks har det skjedd ofte når jeg heartstoner til orgrimmar, og byen er helt full.

4-5 sekunder lagg, så fryser det seg i noen sekunder før jeg blir koblet fra.

Lenke til kommentar
Skjer med gjevne mellomrom med meg også, og jeg bor i ålesundsområdet. Tror ikke det har noe med VÅRE linjer og ISP, men heller et problem blizzard har. Det virker som jeg blir koblet fra når det skjer mye på en gang og det lagger mye. F.eks har det skjedd ofte når jeg heartstoner til orgrimmar, og byen er helt full.

4-5 sekunder lagg, så fryser det seg i noen sekunder før jeg blir koblet fra.

Du skulle vel ikke tifeldigvis ha MIMER?

 

Vel, jeg blir disconnectet både titt of ofte, og det har jeg blitt en god stund. VELDIG IRRITERENDE.

Lenke til kommentar

jeg blir ofte disca når jeg går inn i en instance, HS eller dør og blir teleportert til spirit healer.. VELDIG irriterende..

 

Trodde først det var pga outdated interface, men nå har jeg oppdatert og opplever det fortsatt. Kanskje ikke så ofte, men det skjer

Lenke til kommentar
Skjer med gjevne mellomrom med meg også, og jeg bor i ålesundsområdet. Tror ikke det har noe med VÅRE linjer og ISP, men heller et problem blizzard har. Det virker som jeg blir koblet fra når det skjer mye på en gang og det lagger mye. F.eks har det skjedd ofte når jeg heartstoner til orgrimmar, og byen er helt full.

4-5 sekunder lagg, så fryser det seg i noen sekunder før jeg blir koblet fra.

Du skulle vel ikke tifeldigvis ha MIMER?

 

Vel, jeg blir disconnectet både titt of ofte, og det har jeg blitt en god stund. VELDIG IRRITERENDE.

Joda jeg har Mimer. :ermm:

Tror du det har noe med de å gjøre?

Lenke til kommentar

Det har tatt helt av i det siste. Nå blir jeg disconnected MINST en gang i timen..utrolig irriterende når man er midt i ei setning til en kompis eller gjør ferdig en quest. Det har heldigvis aldri skjedd mens jeg slåss. Trenger ikke å være noe som skjer i nærheten engang..bare tusler langs veien så stopper alt..etc.

Lurer på hva som har skjedd...var ikke sånn forrige uke.Har ikke installert noen andre mods enn Cosmo og alt søplet den drar med seg av tilleggsmods. Men det har alltid vært der.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...