Gå til innhold

Nå er jeg lei! Mage eller warrior?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, 10 sec, men dette er som regel mer en nok for å hogge ned en Priest / Warlock.

og cooldownen er vel ikke mer en 30 sekund om jeg husker riktig.

I tillegg kan man jo også få Death Wish mot fear fra talent tree, som varer i 30 sekunder, og er veldig kjekt om man sloss mot flere om gangen (warlock og priest på likt = win). :) Har begynt å bruke DW veldig mye i PvP etter at jeg fikk den.

Kan også nevne at jeg klarer meg veldig greit i PvP uten cookiecutter-build, fury-build FTW. :D Bygg talent-treet ditt opp slik som best passer din spillestil, ikke som *alle* andre gjør det.

Det er nok noe i at warrioren kanskje er litt mer krevende å spille enn en del andre klasser, men ikke velg den bort på grunn av det. Man lærer seg fort triksene ved å holde aggro. Det jeg syntes var litt krevende i de første instancene (da jeg ikke hadde tank-trening fra før), var å hele tiden følge med på hva som skjer rundt deg, og om du har mistet aggro. Dette på grunn av at de kan se ut som mobs faktisk står og slår på deg, mens de i stedet treffer personen som står ved siden av deg. Dette synes jeg egentlig er litt merkelig, men det er nå så. Er det noen som har et spes triks til å få oversikten i slike situasjoner, utenom å følge med på health-baren til de alle de andre? Eller er dette eneste løsning?

Har prøvd en del andre klasser (også mage) opp til 20-25, ingenting kan måle seg med warrior for min del.

Lykke til. :thumbup:

Skrevet
Nei, 10 sec, men dette er som regel mer en nok for å hogge ned en Priest / Warlock.

og cooldownen er vel ikke mer en 30 sekund om jeg husker riktig.

I tillegg kan man jo også få Death Wish mot fear fra talent tree, som varer i 30 sekunder, og er veldig kjekt om man sloss mot flere om gangen (warlock og priest på likt = win). :) Har begynt å bruke DW veldig mye i PvP etter at jeg fikk den.

Kan også nevne at jeg klarer meg veldig greit i PvP uten cookiecutter-build, fury-build FTW. :D Bygg talent-treet ditt opp slik som best passer din spillestil, ikke som *alle* andre gjør det.

Det er nok noe i at warrioren kanskje er litt mer krevende å spille enn en del andre klasser, men ikke velg den bort på grunn av det. Man lærer seg fort triksene ved å holde aggro. Det jeg syntes var litt krevende i de første instancene (da jeg ikke hadde tank-trening fra før), var å hele tiden følge med på hva som skjer rundt deg, og om du har mistet aggro. Dette på grunn av at de kan se ut som mobs faktisk står og slår på deg, mens de i stedet treffer personen som står ved siden av deg. Dette synes jeg egentlig er litt merkelig, men det er nå så. Er det noen som har et spes triks til å få oversikten i slike situasjoner, utenom å følge med på health-baren til de alle de andre? Eller er dette eneste løsning?

Har prøvd en del andre klasser (også mage) opp til 20-25, ingenting kan måle seg med warrior for min del.

Lykke til. :thumbup:

Ikke velg mage... det finnes alt for mange mages. Og i tillegg har dem DamageCap på level . DVS de ikke gjør mer skade. ALle items og andre ting som er Class spesific er bare junk. Det gir mer int,stamina og spirit. Mens en warror får hele tiden nye og feite våpen som gjør at den uklasse mage på damage. Mye mer variert å spille warror. Tro det eller ei

Skrevet

Angående det med dmgcap på mage'n spells, så er ikke det helt sant. Du har +dmg items (men da må man som oftest ofre andre stats), og ikke minst +% crit til spells.

Skrevet
Han vet ikke hva han snakker om når han sier Warrior suger i PvP. Meninger er subjektivt, men siden han sier de suger kan han ikke ha spillt så mye eller vært noe god :)

Edit: Han skal få lov og begrunne hvorfor de suger og er gørrkjedelige :roll:

har en warrior på lvl 50 så vet hva jeg snakkker om :p

digger warrior i instances men blir som oftest eid av alle.

hadde pala lvl 50 i betaen det var morsomt kunne heale og hadde mange protectionspells. hvis warrior hadde hat healing hadde de vært bra og spille med. ville tatt en titt på pala

Skrevet (endret)
Han vet ikke hva han snakker om når han sier Warrior suger i PvP. Meninger er subjektivt, men siden han sier de suger kan han ikke ha spillt så mye eller vært noe god :)

Edit: Han skal få lov og begrunne hvorfor de suger og er gørrkjedelige  :roll:

har en warrior på lvl 50 så vet hva jeg snakkker om :p

digger warrior i instances men blir som oftest eid av alle.

hadde pala lvl 50 i betaen det var morsomt kunne heale og hadde mange protectionspells. hvis warrior hadde hat healing hadde de vært bra og spille med. ville tatt en titt på pala

Hører du ikke hva folk sier? Warrior er ikke noe spessielt dårlige i PvP, men det skjønner vel ikke du? (Du bør kanskje blir litt bedre med Warrioren din :) )

:roll:

edit: Skal du ha noe du går lei av, velg Paladin :)

Endret av Dandar
Skrevet

DU SKAL VELGE Hunter!!! Har du skills, så slakter du de fleste! Hunter er ganske enkelt å kite med og! (synes )jeg!! Velg definitivt HUNTER!!! :w00t::w00t: du kan sjekke noen filmer på www.warcraftmovies.com! mye bra der!! :)

Skrevet

Hunter er vel en av de enkleste klassene å drepe i PVP.

Hva jeg ser på som sikre kills med min Paladin er:

Hunter

Rogue

Warrior (hvis han ikke har sykt EQ. da sliter jeg)

Warlock

Hva jeg har større problemer mot:

Mage

Shadow Priest

Druid

også har vi Shaman da, som jeg ser på en 50-50 sjanse til å ta... kommer an på så mye rart. (bl.a om Seal of Command treffer eller ikke)

Men det har gått bra hittil :)

Skrevet
Mens en warror får hele tiden nye og feite våpen som gjør at den uklasse mage på damage.

Nå har eg lest det og, ein warrior som utklasser mage på damage... YEAH RIGHT...

Skrevet

Spiller selv en lvl 60 troll mage og jeg nekter å tro at noen warrior 1v1 kan ta meg eller andre mages i lvl 60. Vist jeg er ukonsentert og ikke helt med er det mulig han kan få inn max et slag, men jeg har tilgode å se en warrior gjøre 3k+ dmg i et og første slag...

Warrior vs mage i pvp er rett og slett uretferdig rått parti. End of discussion

Skrevet (endret)
en warrior kan lett outdmg en mage, har sett warriors som execute critter på 10k

eg håper du har et screenshot av det, for det vil i så fall vera det første i sitt slag i WoW.

eg har spilt så pass lenge at eg veit ka ein warrior kan gjera og ka ein mage kan gjera, og i damage så kjem ikkje warrior i nærheten av ein mage

det er ikkje diskuterbart ein gang.

eg vei det er ein stor boss som er immune mot magic, der vil ein warrior slå ein mage på damage men der er

einaste plasse i heile spelet att det kjem til å skje..

Endret av X672
Skrevet
Hunter er vel en av de enkleste klassene å drepe i PVP.

Hva jeg ser på som sikre kills med min Paladin er:

Hunter

Rogue

Warrior (hvis han ikke har sykt EQ. da sliter jeg)

Warlock

Hva jeg har større problemer mot:

Mage

Shadow Priest

Druid

også har vi Shaman da, som jeg ser på en 50-50 sjanse til å ta... kommer an på så mye rart. (bl.a om Seal of Command treffer eller ikke)

Men det har gått bra hittil :)

Kan ikke en shaman purge seals?

Skrevet

Warriors kan få rundt 3000 - 4000 crit med Execute. Warrior gjør mer skade over tid (ikke avhengig av mana, og dør ikke så latterlig lett som Mage).

Skrevet (endret)

Har det sinnsykt kjekt med warrioren min nå, taper som regel ikke i pvp, spesielt ikke hvis jeg får charget :) Mages er heller ikke noe problem, med mindre de _virkelig_ vet hva de holder på med. Jeg har 22% crit chance i zerkerstance, og den bruker jeg stort sett hele tiden mot mages. Får inn en crit + ms crit = 1400 dmg, og er ikke uvanelig. Blinker de, intercepter jeg :)

Begynner å bli skikkelig lei av alle som tror at warrior er en klasse som som ingen klarer å mestre :( Vi har så sinnsykt mange gode spells, bla Berserkerrage, MS, Hamstring, execute, int. shout osv :)

Hunter er forsåvidt de aller enkleste i pvp, duel er litt annerledes pga frosttrap :( Improved hamstring for teh win (-45% movement speed).

Eeeeelsker warrioren min, critter jo en som en galning :p

Edit: Og ja, du trenger brukbar equipment for å bli god i pvp, feks bruker jeg nå : http://www.thottbot.com/?i=5700 :D 3xcrit = dead mage :)

Endret av M@R7!N
Skrevet

Med warrioren min har jeg ingen som helst problemer med soloing. Med bruk av visse lang-cooldown abilities kan jeg ta fiender 4 -5 levler over meg, og miste en god del liv. Hvis jeg går én level ned, derimot, til fiender tre levler over, så går jeg sjeldent under 70% hp, siden jeg har så stor crit-chance og mye armor / hp.

For min del synes jeg questing og grinding er -mye- morsommere enn instances, da det er mye mindre arbeid. Aggro-management med party members som ikke kan spille klassen sin 100% kan være jævla- vanskelig til tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...