dabear Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Se vedlagt bilde. Hvordan kan jeg hindre at lange navn i fks Firefox Opptar hele plassen? Fint om jeg kunne definert ei maksbredde
LessThanJake Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Den blir vel mindre når du åpner flere programmer? Ser ikke problemet, er jo fortsatt plass igjen der nå??
AudunSæther Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Høyreklikk på "WindowList", og velg Preferences. Der kan du stille inn min/max-bredde. Forøvrig har LessThanJake rett, de blir jo mindre når du åpner flere programmer
dabear Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Takk, skal prøve det når jeg kommer hjem. Poenget er at jeg synes det ser litt støgt ut når ett program tar opp all plassen, var ikke noe mer enn det. Bare så jeg slipper å spørre seinere; hva er/hvor finner jeg WindowsList?
LessThanJake Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 WindowsList er den "greia" du vil forandre på Bare høyreklikk to mm. til venstre for den.
einarjh Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg trodde at det du forandret der var hvor stor lista i sin helhet skal få lov til å bli. Så vidt jeg vet har du ingen mulighet til å stille inn hvor stor hvert enkelt element i window listen skal bli. Lev med det. Personlig synes jeg det fungerer bedre enn i Windows.
Gronz Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Så vidt jeg vet har du ingen mulighet til å stille inn hvor stor hvert enkelt element i window listen skal bli. Joda. Høyreklikk på GNOME-bar, Preferences, Max/Min width.
LessThanJake Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Så vidt jeg vet har du ingen mulighet til å stille inn hvor stor hvert enkelt element i window listen skal bli. Joda. Høyreklikk på GNOME-bar, Preferences, Max/Min width. Neida, det gir bare max/min for hele greia, ikke hver enkelt knapp.
Gronz Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 (endret) Så vidt jeg vet har du ingen mulighet til å stille inn hvor stor hvert enkelt element i window listen skal bli. Joda. Høyreklikk på GNOME-bar, Preferences, Max/Min width. Neida, det gir bare max/min for hele greia, ikke hver enkelt knapp. Nei? *teste* Edit: Jo? Edit: oja... Endret 14. mai 2005 av Gimper
phatsam Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Bruk Xfce4's traskbar, det gjør i hvert fall jeg. Blir helt loco av gnome sin.
kyrsjo Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Legg en RFE i gnome's bugzilla da vel... burde ikke være helt bortinatta vanskelig å fikse.
LessThanJake Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Tror ikke de vil se på det som en bug, gnome skal være enkelt, og ikke ha for mye dill. Vil du ha msse instillingsmuligheter osv. går du for kde.
kyrsjo Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Tror ikke de vil se på det som en bug, gnome skal være enkelt, og ikke ha for mye dill. Vil du ha msse instillingsmuligheter osv. går du for kde. Prøv. Jeg har hørt denne mye i det siste. Å legge til to valg under "størrelse" tror jeg ikke de har så veldig mye i mot. Kan jo være at du kan hacke noe i gconf også. Hvem vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå