Gå til innhold

Ingen som spiller EQ2 her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det ingen som spiller EQ2 her eller?

Jeg spiller EverQuest II! :w00t:

Det vil si; jeg har det, og betaler månedsavgift; men akkurat nå så har jeg en liten pause, da jeg vil vente til jeg har fått ny maskin i hus! Da spiller "krever" litt høy maskinvare.. (dette er litt relativt..)

Har bare kommet til level 12, eller 14, eller der omkring -husker ikke helt! Jeg synes det er kjempeartig, og på mange måter bedre enn WoW (uten at dette skal bli en for-og-imot -tråd).

Vet ikke helt om du lurte på hvordan det var, eller om du bare lurte på om andre (også) spilte det; i hvert fall så kan du regne med meg! ;)

Skrevet

Tror nok at du kan legge en del av skylden på World of WarCraft for det ja.

Dessuten har jeg hørt at spillet skal vere svært vanskelig eller umulig å spille "solo" Du må vere i en gruppe for å klare deg. Spillet krever også svært mye av maskinen din.

Men jeg har aldri prøvd det selv.

Skrevet

Begynnte å spille i går å syns det er helt konge.. Gfx'en er helt syk og krever sitt, men maskina mi klarer seg oki :) Er vel lvl 6 nå. High Elf Mage.

Usekirel, spiller på Runnyeye

Skrevet

Spiller du den Trial of the Isle, eller har du kjøpt "hele pakka" slik som meg?

Ja, jeg synes det er konge jeg også! :yes:

Mye større skills-opplegg, og det synes jeg er kjempebra! Jeg liker grafikken både i EQ2, og i WoW -begge stilene.

Skrevet (endret)

Var hos en kamerat og henta en eske han hadde til overs :) Så jeg regner med det er "hele pakka".

Spiller WoW også, men ikke så mye lenger.. Blitt litt mye i det siste så jeg har gått litt lei.. Må ha litt å bytte på med å da var jo EQ 2 akkurat det som skulle til :D

Endret av Nosferatu
Skrevet
Har vurdert å begynne med det igjen. SWG er ikke som det var, er litt smålei av WoW.

Jeg har spilt eq2 siden starten (spilte SWG før det). Bra saker :-)

Jeorat, lv 46 ranger

Server: unrest

Skrevet

Jeg spiller EQ2. Spiller på Splitpaw nå med en lvl 41 necromancer. Har også en lvl 23 templar og lvl 24 Swashbuckler på permafrost.

Det nevnes over at spillet ikke er solovennlig. Dette ble forandret for en god stund siden, og spillet er faktisk meget solovennlig nå. De har lagt til en haug av soloquests + en haug av solo mobs siden spillet kom ut.

Skrevet

Er helt enig med at gfx var sinnsyk, men likte ikke gameplay noe særlig.

Er lei av wow , så det stod mellom EQ2 og SWG, men tror at valget faller på SWG.

Noen jeg kjenner som begynner med SWG også da.

Skrevet
Jeg spiller ikke EQ

Okay, takk for spammen :roll:

Jeg spiller WoW som bare det nå, men vurderte EQ2 en stund også. Jeg var med i betaen, og jeg har prøvd trialen nå. Jeg kan ikke si at det falt helt i smak her, selv om det grafisk sett er fantastisk. Det er vel et vanskeligere spill å sette seg inn i, så det er vel også et mer modent miljø når man kommer seg litt opp i level vil jeg tro.

Jeg spilte litt SWG da det kom, men siden vi var så få i gjengen som spilte det ble det solgt med en gang. Jeg vil tro jeg hadde gått for det spillet jeg hadde flest venner som spilte, fordi alt blir mye morsommere på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...