El Matador Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Hei! Jeg har nettopp funnet ut at jeg mangler nesten alle Standard programmene som Kalkulator, Moviemaker, Paint osv. Jeg trenger Moviemaker til i morgen og hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg! Hva kan gjøres?
johnj Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Start, Innstillinger, Kontrollpanel, Legg til/fjern programmer, Legg til/fjern Windows-komponenter (eller tilsvarende på engelsk) burde gjøre susen. Sett i CD-en, hak av ved det du savner og klikk neste.
johnj Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Paint og Kalkulator finner du under Tilbehør og verktøy --> Detaljer --> Tilbehør, men Movie Maker var det tydeligvis verre med...
miCro Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Har du lagt inn SP2? Så vidt jeg husker følger Windows Movie Maker 2 med der.
El Matador Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 Går det and å laste det ned en plass eller? søkte på google, men fant ingenting. Jeg trenger det så sårt. siden jeg trenger et gratis program som kan lage mange film-filer om til en.
miCro Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 (endret) Jeg søkte litt på download.com og fant faktisk WMM2 der. Så du kan laste ned programmet herfra. Om du fortsatt trenger SP2 kan du laste ned den Her . Endret 12. mai 2005 av miCro
El Matador Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 Jeg søkte litt på download.com og fant faktisk WMM2 der. Så du kan laste ned programmet herfra. Om du fortsatt trenger SP2 kan du laste ned den Her . Takk! Virker nå. Hadde foresten innstalert Sp2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå