Gå til innhold

17. mai tog?


Anbefalte innlegg

Hvem sitter inne klokken 1700 på det som trolig blir en vakker 17.mai med flott vær og tivoli og is? Bare lurer :p

Det er ikke akkurat det beste været som er meldt da:

dnmi.no_small_weather_05.gif

(kilde: met.no)

 

Dessuten så er det god tid til alt det greiene før klokken 17.00 på 17. mai! Er ikke så mye annet å gjøre på da...

Satset på godt vær uansett. Men seriøst???

 

Hvor mange forventer dere skal stille i toget?

Det blir nok en god del folk!

Jeg har fått min guild til å stille opp fra Razor Hill til Orgrimmar på Sunstrider, vi er vell ca. 120 norske så langt :) og flere norske er det der ute.
Endret av Elmud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm

 

Lykke til da! Går nok glipp av det eg, er ute å spiser is eg :p

Jaja... "Get a life!"

Kommer fra rette ræven :p

Ja det er jo mye mer sosialt enn å sitte å spise is!

:no:

 

Tror vi setter_________ strek__________ der eg

Er nå ikke så sikker jeg da... Men OK da...

 

_______________________________________________________________________

Lenke til kommentar

Ser for meg et veldig sannsynlig scenario:

 

En tilfeldig alliance-kar springer etter veien..han ser 20-30 horde folk komme tuslende mot en by. Han skriker til alle i nærheten + vennene/guildet sitt at det kommer en haug med folk på den og den veien. Alle springer ut, dreper hele horven. Litt av en symbolsk markering det.

Lenke til kommentar

Hvorfor trist?

Eneste vitsen med 17. mai er fri, masse is og helium, samt fortsette drikkinga fra 16. Også kalt reparering:P

 

Så å kutte ut det og WoWe i steden, høres greit ut for meg.

 

 

Togene, russen og korpsmusikken tåler jeg ikke uansett.

Fått for mye av det, og nå for jeg hodepine av hele greia:P

Lenke til kommentar
Ser for meg et veldig sannsynlig scenario:

 

En tilfeldig alliance-kar springer etter veien..han ser 20-30 horde folk komme tuslende mot en by. Han skriker til alle i nærheten + vennene/guildet sitt at det kommer en haug med folk på den og den veien. Alle springer ut, dreper hele horven. Litt av en symbolsk markering det.

Hvor ofte er det tilfedigvis masse alliance på veien mellom Razor Hill og Orgrimmar?

 

Greit nok, mulig noen kommer på besøk med guildet sitt fordi de vet det skal skje, MEN INGEN ER PVP-FLAGGA!!!!!! ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor trist?

Eneste vitsen med 17. mai er fri, masse is og helium, samt fortsette drikkinga fra 16. Også kalt reparering:P

Emigrér til et annet land, så historieløse og lite patriotiske mennesker som deg trenger vi ikke.

Mens selvhøytidlige surpomper som deg er bedre?

La folk som vil gå i tog, gå i tog. La folk som vil spille WoW, spille WoW. Eller begge deler. Eller ingen av delene. Eller whatever.

Lenke til kommentar
Hvorfor trist?

Eneste vitsen med 17. mai er fri, masse is og helium, samt fortsette drikkinga fra 16. Også kalt reparering:P

Emigrér til et annet land, så historieløse og lite patriotiske mennesker som deg trenger vi ikke.

Mens selvhøytidlige surpomper som deg er bedre?

La folk som vil gå i tog, gå i tog. La folk som vil spille WoW, spille WoW. Eller begge deler. Eller ingen av delene. Eller whatever.

Jeg vet i hvert fall hva grunnen til at vi feirer 17. mai er. (Nei, ikke helium, is og pølser). Skammelig å sitte inne på denne dagen.

Lenke til kommentar

lol BenSin, la folk få feire nasjonaldagen på hver sin måte. Personlig hadde jeg ingen planer om verken tog, is eller helium, hadde planer om å sove ut alkoholen også sove litt mer. Nå blir det jo et slags tog på meg også :w00t: Noen som foreslår en offisiell hw.no-17.-mai-tog server? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...