Gå til innhold

Migration, ny(e) servere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ganske frustrert her. Hva er poenget med å lage enda en ny PvP server når vi allerede har 6-7 stk. med Low population? Samme med PvE. Synes bare at det er helt utrolig dumt..

Noen som er enige? Vi på The Maelstrom f.eks. kunne trengt, ja, hvertfall medium population.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med HKoN-, Blizzard kunne godt holdt av noen servere og avventet situasjonen litt. I hvertfall fult alle serverne opp til medium før de slapp enda flere.

Skrevet

Prøv og sette deg inn i situasjonen til de som skal spille spillet for første gang, evt de som starter på en ny karakter.

Spesielt hvis du skal spille på en pvp server...

Vil du at det skal fly rundt spiller som er 55 lvls over deg som ganker deg så snart du setter snuta innenfor et contested area? For ikke å snakke om at Alliance har lett for å ganke Crossroads, som tross alt er et ganske newbie sted for horden.

Det finnes sikkert tilsvarende horde-gankested for Alliance også, jeg har bare ikke giddi å leita etter det for jeg hater selv å bli ganka derfor gjør jeg det ikke med andre heller...

Men jeg er enig i at det kan være kjedelig på en lowpop server, vanskelig å finne noen å queste med særlig hvis den har vart en stund, da de fleste har kommet litt opp i lvl, ingen som har tid til å hjelpe en lowlvl da.

Skrevet
Vil du at det skal fly rundt spiller som er 55 lvls over deg som ganker deg så snart du setter snuta innenfor et contested area?

Dette er jo akkurat derfor migration er gjort på helt nye servere. Helt enig med han over meg.

Skrevet
Prøv og sette deg inn i situasjonen til de som skal spille spillet for første gang, evt de som starter på en ny karakter.

Spesielt hvis du skal spille på en pvp server...

Vil du at det skal fly rundt spiller som er 55 lvls over deg som ganker deg så snart du setter snuta innenfor et contested area? For ikke å snakke om at Alliance har lett for å ganke Crossroads, som tross alt er et ganske newbie sted for horden.

Det finnes sikkert tilsvarende horde-gankested for Alliance også, jeg har bare ikke giddi å leita etter det for jeg hater selv å bli ganka derfor gjør jeg det ikke med andre heller...

Men jeg er enig i at det kan være kjedelig på en lowpop server, vanskelig å finne noen å queste med særlig hvis den har vart en stund, da de fleste har kommet litt opp i lvl, ingen som har tid til å hjelpe en lowlvl da.

Hva mener du? Kommer til å komme like mange highlvl's på den nye PvP serveren og PvE serveren som det er på andre. Man kan jo flytte characters fra Stormscale, Shattered Hand, Burning Legion med fler til den nye PvP serveren.

Og fra Silvermoon til den nye PvE serveren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...