carl-kr. Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 (endret) hei! sitter fast litt her! sånn jeg har forstått det skal denne karen hjelpe meg med noe på dataen forran meg. hvordan slipper jeg mannen så han kan trykke på dataen? har prøvd alt og det ender med at jeg slår han ned og får mission failed. Endret 11. mai 2005 av carl-kr.
carl-kr. Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 Bruk action button. Samme som du åpner dører med ol. holdt inne enter og brukte pilknappen for å velge hva jeg skulle gjøre.funket fint! nå skal jeg bare fange sedano er det siste oppdraget foresten?
carl-kr. Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 (endret) å fange sedano var ikke siste mission nei! er nå på det brettet dær jeg skal lure meg inn på en flyplass.. hoppet ombord bak i en lastebil, når bilen stoppet (inne i et slags parkeringshus) lurer jeg meg ut. dær er det 2 menn og en hund.. har slått ned de to kara og knerta bikkja! gikk ut av parkeringshuset ser står det en vakt på utsiden...har slått han ned.. MEN, hva i he%¤#%&/ gjør jeg nå??????? har løpt rund i ring i 2 timer nå!!! se bilde er takk nemmelig for hjelp Endret 12. mai 2005 av carl-kr.
carl-kr. Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Skrevet 14. mai 2005 Fant du ut av det? jepp vaktene skulle drepes, ikke slåes bevistløs som jeg gjorde først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå