Gå til innhold

Hvor lenge spiller du WoW per dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den andre tråden snakket dere om hvor lenge dere hadde spilt til sammen. Men jeg lurer på hvor mye dere spiller hver dag? Kan man i det hele tatt oppnå noe hvis man bare spiller en time hver dag, og litt mer i helgene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, spilte vel kanskje 3 timer på hverdager, og altformye i helgene, men nå har jeg mer eller mindre lagt opp =) Så da er maks 3 minutter om dagen :D

Skrevet
Tja, spilte vel kanskje 3 timer på hverdager, og altformye i helgene, men nå har jeg mer eller mindre lagt opp =) Så da er maks 3 minutter om dagen :D

Hva får du gjort på 3 minutter? :ermm:

Skrevet

Hva får du gjort på 3 minutter? :ermm:

Sagt hei/sjekket kammerater som er online=)

Skrevet

Spillte ca 7-8 timer om dagen og mer i helgene før, men nå ha jeg slutta. Altfor mye unger som spammer søppel og piss i alle kanaler, oppfører seg som om de skulle vært nyfødt. Begger og syter etter cash overalt.. Ødelegger hele spillet for meg.. Har vurdert å begynne på nytt på en rp server, men jeg tror ikke jeg orker.. Ikke enda hvertfall.

Skrevet
Spillte ca 7-8 timer om dagen og mer i helgene før, men nå ha jeg slutta. Altfor mye unger som spammer søppel og piss i alle kanaler, oppfører seg som om de skulle vært nyfødt. Begger og syter etter cash overalt.. Ødelegger hele spillet for meg.. Har vurdert å begynne på nytt på en rp server, men jeg tror ikke jeg orker.. Ikke enda hvertfall.

/signed

WoW er det nye CS :(

Skrevet

har nå spillt 1 og 1/2 time. kommer nok til å spille en timestid i kveld også. Når spillet ble sluppet satt jeg å spillte det i 6-8 t hver dag. Det er jo faktisk galskap etter min mening, men faen så gøy det er! :D (litt for gøy kansje?)

Skrevet

Spiller kanskje 3 timer dagen - for det meste Roleplay- events.

Dere som sier at WoW er det nye CS; ta en tur til Argent Dawn eller Earthen Ring - kommer dere dere forbi newbieområdene blir det herlig

Skrevet

1 til 3 timer i hverdager. spiller mye på kvelden/nettene i helga, orker ikke så mye på dagen.

Skrevet

fra rundt 19-20 til rundt 24-01 sånn vanlig. Av og til mer og av og til mindre. Har unge og kone så det er ikke så lett å få spilt så mye jeg vil. Helgene er det samme ulla. Husker i gode gamle dager hvor jeg kunne sitte i 12-14 timer å spille...Selv ikke så ofte det skjedde, men jeg hadde muligheten til det.

Gleder meg til poden klarer seg selv!!!

Skrevet

Jeg kan garantere at det ikke er noe slikt på Emerald Dream :p

Skrevet

/signed

WoW er det nye CS :(

Har spilt veldig lite i det siste, men spiller fortsatt og prøver å overse alle de folkene som ødelegger. Spiller mest for det sosiale (på lan og sånn), men spiller så og si aldri om hverdagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...