angry_dee Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Er problemer med login serveren... Sjekk forumet på wow-europe.com kan være lurt
angry_dee Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Bare så vist jeg kom meg dit, måtte sikkert oppdatere sidene 10 ganger før de kom
Dʋgɢtung Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=394004&st=600
medisterpus Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Nå har jeg vært en fornøyd WoW-spiller i tre måneder, nesten uten tekniske problemer. I mai måned har imidlertid problemene stått i kø: 2/5 var det mange timers nedetid pga. kjølingen i server-rommene. 3/5 gikk det flere timer hvor innloggingen stoppet på "authenticating". 6/5 gikk det flere timer hvor innloggingen stoppet på "authenticating". I dag får jeg ikke logget inn i det hele tatt. Hver gang det har vært problemer har det også vært problemer med å komme inn på forumet på wow-europe.com for å finne ut hva årsaken er. Hvis denne trenden fortsetter er det snart over og ut for min del.
FredrikFtw Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Da får vi gjøre litt annet enn å spille WoW for en gangs skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå