Gå til innhold

31/20 arc/fire mage talent build

Anbefalte innlegg

Skrevet

ARCANE:

IMPROVED ARCANE MISSILES 5/5

ARCANE CONCENTRATION 5/5

IMPROVED ARCANE EXPLOSION 5/5

EVOCATION 1/1

IMPROVED COUNTERSPELL 2/2

ARCANE MEDITATION 4/5

PRESENCE OF MIND 1/1

ARCANE MIND 4/4

ARCANE INSTABILITY 3/3

ARCANE POWER 1/1

FIRE:

IMPACT 5/5

IGNITE 5/5

FLAME THROWING 2/2

INCINERATE 2/2

FLAMESTRIKE 1/3

IMPROVED SCORCH 5/5

Går for denne builden som 100% PVE mage. Kommentar? Kritikk? Forslag? Ris eller ros? Burde eg heller ha ARCANE FOCUS 5/5 enn IMPROVED ARCANE MISSILES 5/5 (unngå resist på poly)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker eller mer riktig sagt, hater frost mage i pvp.

ikke like mye skade, men det hemmer deg mye mer.

arcan/frost er nok det jeg ville ha prøvd. det er meg da.

Skrevet (endret)
Jeg liker eller mer riktig sagt, hater frost mage i pvp.

ikke like mye skade, men det hemmer deg mye mer.

arcan/frost er nok det jeg ville ha prøvd. det er meg da.

Eg speler ikkje PVP, men eg skal kanskje prøve ein arc/frost eller frost/arc build ein gong. Har ein mistanke om at frost er meir krevandes enn fire, og eg treng meir generell erfaring først.

Endret av fenris1911
Skrevet
ARCANE:

IMPROVED ARCANE MISSILES 5/5

ARCANE CONCENTRATION 5/5

IMPROVED ARCANE EXPLOSION 5/5

EVOCATION 1/1

IMPROVED COUNTERSPELL 2/2

ARCANE MEDITATION 4/5

PRESENCE OF MIND 1/1

ARCANE MIND 4/4

ARCANE INSTABILITY 3/3

ARCANE POWER 1/1

FIRE:

IMPACT 5/5

IGNITE 5/5

FLAME THROWING 2/2

INCINERATE 2/2

FLAMESTRIKE 1/3

IMPROVED SCORCH 5/5

Går for denne builden som 100% PVE mage. Kommentar? Kritikk? Forslag? Ris eller ros? Burde eg heller ha ARCANE FOCUS 5/5 enn IMPROVED ARCANE MISSILES 5/5 (unngå resist på poly)?

Bra build dette, men du bør fjerne fire builden og heller putte pointsene inn på frost (så fremt du er highlevel)

I endgame dropper det så ekstremt mye fire-resisstance utstyr, slik at fire blir ubrukelig.

Magen min sleit med PVP på firebulden pga folk har fått seg ressistance mot det. Dette pga highlevel instancene slik som MoltenCore og Onyxia, der man trenger beskyttelse mot firedamage

Går Frost/Arcane eller Arcane/Frost

Fire= Owned

Skrevet (endret)

Svært cooldown-dependant build. Den er pen og flashy, gir høy burst-damage hvert 3.minutt (AP+POM+FB). Men til PVE er den etter min mening mindre enn optimal.

Dersom du skal kjøre ren PVE er mitt forslag en 18/33 arcane/frost. Da er du specca for MC og Onyxia som nevnt over. Og man er mana-effektiv som søren, har gode kite-egenskaper og drar mindre aggro enn fire.

Om man nødvendigvis skal kjøre fire: Så anbefaler eg kanskje en klassisk 21/30 arc/fire eller min favoritt 28/23 arc/fire.

..

Har kjørt 21/30 arc/fire, 18/33 arc/frost og nå 28/23 arc/fire og av disse er frost'en den eg har likt best til PVE. For typisk TM-SS raid-PVP har frost dog noe kort rekkevidde.

Forøvrig er Pyroblast oppskrytt som pokker!

Scorch er über!

Endret av Kenneth_S
Skrevet

hvis du spiller i grupper er vel bedre arcane missiles bare dumt, siden man ikke skal ha aggro :p

Og når du får aggro fortsetter du ikke på arcane missiles.

Skrevet
Scorch er über!

Jepp. Poenget med å putte talent points i fire var å kjøre "scorch machine-gun". Godt mogleg eg går for 23 talent points i fire neste gong sidan det fristar med Critical Mass.

Skrevet
hvis du spiller i grupper er vel bedre arcane missiles bare dumt, siden man ikke skal ha aggro :p

Jau, eg trur jammen Improved Arcane Missiles kjem til å ryke.

Skrevet

Og ikke søren om du skal ha agro så lenge det er jeg som må heale all den galskapen du presterer :p

Skrevet

Og ikke søren om du skal ha agro så lenge det er jeg som må heale all den galskapen du presterer :p

improved arcane missiles fjerner ikke aggro (eller minsker den), den gjør at man ikke avbrytes når man kaster spellen hvis man står o gblir slått på.

Skrevet
Bra build dette, men du bør fjerne fire builden og heller putte pointsene inn på frost (så fremt du er highlevel)

I endgame dropper det så ekstremt mye fire-resisstance utstyr, slik at fire blir ubrukelig.

Magen min sleit med PVP på firebulden pga folk har fått seg ressistance mot det. Dette pga highlevel instancene slik som MoltenCore og Onyxia, der man trenger beskyttelse mot firedamage

Går Frost/Arcane eller Arcane/Frost

Fire= Owned

Tøys, det Fenris gjør er å åpne med en scorch som gjør målet skadelig for fire dmg. 100% sjanse for at motstanderen blir skadelig for fire damage er jo flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...