Gå til innhold

6600GT til 795 på elkjop.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
.....Husk at dette kortet har bare 128 bits minne......

Alle 6600GT har 128 bits minne bus, men de kommer med både 128 og 256 Mb minne. Dette kortet har 128 Mb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk heldigvis lagt inn en bestilling i natt. :mrgreen:

Nå gjenstår det bare å se hva vi får og hva vi må betale. Ser i nettbanken at det er reservert kr 866.-.

Kommer til å bli et stort steg opp fra GeForce 440MX dette :thumbup:

Skrevet
Der var det rettet til 1495,- ja...

Stemmer det.. MEN, ringte kundesenteret deres og fikk bekreftet at det var en trykkleif fra deres side. :p

MEN MEN MEN,- vi som bestilte kortet til 795,- får det til den prisen og de sendes ut på fredag eller på onsdag neste uke! :w00t:

Count down!

Skrevet

Stemmer det.. MEN, ringte kundesenteret deres og fikk bekreftet at det var en trykkleif fra deres side. :p

MEN MEN MEN,- vi som bestilte kortet til 795,- får det til den prisen og de sendes ut på fredag eller på onsdag neste uke! :w00t:

Count down!

Weeeeee! :w00t:

Skrevet

Fint for oss som fikk bestilt til den prisen! :w00t: Hadde vært morsomt å hørt hvor mange bestillinger de fikk på prisen til 795,. Det er sikkert ikke få...

Skrevet

Din bestilling:

Antall Produkt Pris pr stk Pris total

1 LEADTEK A6600GT128TD 795,00 795,00

--------------------------------------------------------------------------------

Frakt og ekspedisjon: 115,00

Totalt: 910,00

Herav MVA: 182,00

Bra jeg fikk med meg dette da.. Flaks! :thumbup:

Skrevet

Føler meg litt heldig jeg også ;)

LEADTEK A6600GT128TD

795,00

Frakt og ekspedisjon:

71,00

Totalt:

866,00

Herav MVA:

173,20

Skrevet

Jeg har nå prøvd å avbestille, ettersom jeg stakk innom Elkjøp Lørenskog og hentet samme kortet til 695,- kr. Så det er jo litt merkelig at det er feilpriset, dog kjører Elkjøp Lørenskog store salg om dagen etter en ombygging og re-åpning av butikken.

Skrevet

Count down!

:w00t: Woohoo! :w00t:

Skrevet

hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg

Skrevet
hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg

*Patetisk* :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...