Gå til innhold

TES: Feige trix for å gjøre heltelivet enklere......


Anbefalte innlegg

Med den "ta hvelvene i vivee" metoden som jeg beskrev over, tar det ca. 3 timer eller mindre å komme til level 100 i abselutt alt. Det er vell 1/5 av tiden det tok deg å piske dark brotherhood for penger Bjørn :tease:

Ja du he et poeng der du :p

Har aldri prøvd å tatt velvene i vivee men jeg tror jeg skal gjøre det på den saven jeg holder på med nå så snart jeg har tatt main questen i tribunal ;)

Vivee? Er det ikke Vivec dere mener?

Hvis ikke, hvor er da Vivee?

Det er nok Vivec.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med den "ta hvelvene i vivee" metoden som jeg beskrev over, tar det ca. 3 timer eller mindre å komme til level 100 i abselutt alt. Det er vell 1/5 av tiden det tok deg å piske dark brotherhood for penger Bjørn :tease:

Ja du he et poeng der du :p

Har aldri prøvd å tatt velvene i vivee men jeg tror jeg skal gjøre det på den saven jeg holder på med nå så snart jeg har tatt main questen i tribunal ;)

Vivee? Er det ikke Vivec dere mener?

Hvis ikke, hvor er da Vivee?

Var ikke helt sikker på om det var Vivee eller Vivec man skulle skrive :blush:

Lenke til kommentar

Hvis man vil levle med maksimal effektivitet, og få x5 på tre skills når man levler opp, så må man gjøre følgende: For å få x5 på en Governing Attribute (strenght, speed osv) må man trene 10 levler på en Major, Minor eller Misc skill som har den ønskede Governing Attributen. Dvs at hvis du vil levle Strength, Speed og Intelligence med 5 neste gang du rester, så trener du 10 av hver skill, f.eks Axe (strength) Short Blade (speed) og Security (intelligence)

 

Jeg synes det er "sløsing med levling" hvis man ikke trener skills før man rester når man skal levle (at man får x2, x3 eller x4):p

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
Hvis man vil levle med maksimal effektivitet, og få x5 på tre skills når man levler opp, så må man gjøre følgende: For å få x5 på en Governing Attribute (strenght, speed osv) må man trene 10 levler på en Major, Minor eller Misc skill som har den ønskede Governing Attributen. Dvs at hvis du vil levle Strength, Speed og Intelligence med 5 neste gang du rester, så trener du 10 av hver skill, f.eks Axe (strength) Short Blade (speed) og Security (intelligence)

 

Jeg synes det er "sløsing med levling" hvis man ikke trener skills før man rester når man skal levle (at man får x2, x3 eller x4):p

Legg merke til at når du har trent deg opp nok til å få en level, men vil trene mer for å få opp modifierene, så bør dette gjøres ved å trene Misc Skills (altså ikke Major eller Minor Skills), ellers regner du med å komme opp 3 leveler på en gang!

Lenke til kommentar
du må trykke på den knappen der det står "Cast" ett eller annet. Den knappen som du velger hvordan effekten skal virke og på hvem

Det går ikke, den hopper bare over der constant effect og cast when strikes skal være :cry:

HAHA :tease:

 

og du har prøvd å reinstalert? merkelig

Lenke til kommentar
du må trykke på den knappen der det står "Cast" ett eller annet. Den knappen som du velger hvordan effekten skal virke og på hvem

Det går ikke, den hopper bare over der constant effect og cast when strikes skal være :cry:

Dette har mye med itemen å gjøre, og ikke minst soulen du bruker. For å få Constant Effect MÅ du ha enten Golden Saint eller de monstrene som ser ut som klumper med mange snabler på (Heter ofte Dagoth et-eller-annet, ellers bare Ash et-eller-annet tror jeg). For å få Cast When Strikes, må du ha en item du kan "strike" med (som et våpen).

Lenke til kommentar
du må trykke på den knappen der det står "Cast" ett eller annet. Den knappen som du velger hvordan effekten skal virke og på hvem

Det går ikke, den hopper bare over der constant effect og cast when strikes skal være :cry:

Dette har mye med itemen å gjøre, og ikke minst soulen du bruker. For å få Constant Effect MÅ du ha enten Golden Saint eller de monstrene som ser ut som klumper med mange snabler på (Heter ofte Dagoth et-eller-annet, ellers bare Ash et-eller-annet tror jeg). For å få Cast When Strikes, må du ha en item du kan "strike" med (som et våpen).

riktig. De mostrene du reffererer til heter Ashended Sleeper.

 

Soulene du kan bruke til constant må ha en soulverdi på 400 eller over for å kunne bruke den som constant enchantment

Lenke til kommentar

På magecharacteren min, så pumpet jeg opp intelligence til over 2millioner, så lagde jeg potions verdt 27000-40000gull, de selgte jeg til creeper'en(har en mod så han har 1million gull). Så nå har jeg nesten 7millioner i gull.

 

Edit: var nok nærmere 235millioner jeg hadde i intelligence.

Legger til bilde, btw når jeg bruker den levitate potion'en, så kommer det opp "loading area", så klikker spillet :whistle:

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Dette har mye med itemen å gjøre, og ikke minst soulen du bruker. For å få Constant Effect MÅ du ha enten Golden Saint eller de monstrene som ser ut som klumper med mange snabler på (Heter ofte Dagoth et-eller-annet, ellers bare Ash et-eller-annet tror jeg). For å få Cast When Strikes, må du ha en item du kan "strike" med (som et våpen).

 

jeg bruker golden sain souls, som er like "kraftige" som Ashended Sleeper souls, og daedric towershield er den tingen i spillet med mest "enchantment points" :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...