Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg tipper alternativ 2: Singel! :!: Jeg eter grandis og ser på family guy selv, Og du klarer sikkert å gjette hva jeg er!
royale Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg eter grandis og ser på family guy selv, Og du klarer sikkert å gjette hva jeg er! me2.
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 FIFA99, det var saker det Veeel. Uansett vansklighetsgrad var det bare å sette oppstillingen til 3-4-3, og så meie oppover med baller til høyre- og venstresiden, hvorpå de sender inn høye innlegg som spissene tar brasse på. Feilet så og si aldri. Men en ting er kos med FIFA99; alle sklitaklingene!
johnj Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg tipper alternativ 2: Singel! :!: Hooray! Kom til Trondheim og hent.
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 OK... send adresse på pm, så kommer jeg iløpet av høsten og henter den!
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) *lage litt liv* Bare fikk så lyst EDIT: noen som vil være med i hw-samtalen@msn: legg meg til, å si at du vil være med Endret 8. oktober 2005 av danielsn
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 En ting forresten! det står spam/support=ban i denne tråden. Spam sier seg selv, men hva menes med support?
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Spørsmål om ting det er kategorierer for på forumet. Jeg elsker MSN nå....
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Spørsmål om ting det er kategorierer for på forumet. Jeg elsker MSN nå.... HAHA... Det ser ut som at de plager deg litt
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 HAHA... Det ser ut som at de plager deg litt Meg nei, det er bare en dott som er idiot. Er du der ctv?
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har funnet på en gøy lek med MSN som skrur med hodet på alle kontaktene mine. Kjendis-weekend! Jeg laster ned bilder av kjendiser på dagbladet.no og vg.no og endrer bilde i MSN og setter på riktig navn. NOKAS-ranerne er mine favoritter!
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hellu *masse smilies* Ok, nå har jeg følgende teorier på hvorfor du postet så mange smilier: - Du er fjorten år, eller ønsker at du er det. - Du er enda yngre. - Du har sett Tonio i RPP, og vet ikke helt hva du føler. Sinne, bitterhet, overraskelse, sjalusi eller kanskje det er forelskelse? - Du er mentalt forstyrret, og sitter i kø for å komme inn på Gaustad eller et annet mentalsykehus. - Du ønsker å bli lagt inn, så du tipser mentalsykehuset -anonymt- om innlegget du akkurat postet. - Du har akkurat kommet fra fest/byen, og er helt dritings. - Du kunne ikke helt bestemme deg for hva du føler nå, så du helgarderte deg.
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Austin powers på tv2 forresten. Pål-Espen. Ikke ha så mange smilyer takk
royale Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hellu *masse smilies* Ok, nå har jeg følgende teorier på hvorfor du postet så mange smilier: - Du er fjorten år, eller ønsker at du er det. - Du er enda yngre. - Du har sett Tonio i RPP, og vet ikke helt hva du føler. Sinne, bitterhet, overraskelse, sjalusi eller kanskje det er forelskelse? - Du er mentalt forstyrret, og sitter i kø for å komme inn på Gaustad eller et annet mentalsykehus. - Du ønsker å bli lagt inn, så du tipser mentalsykehuset -anonymt- om innlegget du akkurat postet. - Du har akkurat kommet fra fest/byen, og er helt dritings. - Du kunne ikke helt bestemme deg for hva du føler nå, så du helgarderte deg. hahaha! :!: love you @kd!
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 *snip* Han skal ikke bare spamme ned MSN, men so også.
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Nack Som det ble skrevet så vakkert: fåkk dæ di jævla fitte
Anbefalte innlegg