Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
FAEN! Klarte nesten å registrere meg på torrentbytes.  :realmad:

For å laste ned hjemmevideoer og shareware-musikk?

Selvfølgelig.

Gohan: Hva er galt med å drikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du tror mye om meg du. Jeg hadde ikke hørt noe særlig fra dem før i går, nei. :wee:

Men så satte du deg bare ned og tenkte "Nei, nå starter jeg å høre på Pain!"? :p

Skrevet (endret)

Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel. Vil du bli han?

Endret av @kd
Skrevet
Du tror mye om meg du. Jeg hadde ikke hørt noe særlig fra dem før i går, nei. :wee:

Men så satte du deg bare ned og tenkte "Nei, nå starter jeg å høre på Pain!"? :p

Nei, en eller annen postet en BF2-video med "Shut Your Mouth", og jeg ble forelska. :love:

Skrevet
Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Vil du bli han?

Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel.

Det er rusen som er "najs" med marijuana, men det er mye som ikke er najs med det og.

Skrevet
Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel. Vil du bli han?

Og det skjer jo ihvertfall ikke med folk som vil prøve alkohol..? :roll: (merk: noen av de!)

Skrevet
Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Vil du bli han?

Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel.

Det er rusen som er "najs" med marijuana, men det er mye som ikke er najs med det og.

Vel, du er advart. Det er utrolig lett å bli hekta.

Skrevet

Og det skjer jo ihvertfall ikke med folk som vil prøve alkohol..? :roll: (merk: noen av de!)

Ikke like ofte, nei.

PS: Jeg vet hva jeg snakker om. Begge bestemødrene mine er/var (hun ene lever ikke lenger) alkoholikere, onkelen min er eks-narkoman, og faren min forsker blant annet på ungdommers bruk av alkohol og andre rusmidler.

Skrevet (endret)
Vel, du er advart. Det er utrolig lett å bli hekta.

Røyker jeg det, da?

Nei..

Paris gjør det :lol: (les gjerne: Hun prøver å få andre til å gjøre det)

Endret av m3tro89
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...