Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, alle skulle likt det samme som meg. Det hadde vært noe det.

Tenk så kjipt da.. Da hadde alle gått med like klær, spist samme mat osv..

Resultatet hadde blitt at det hadde vært vanskeligere å få tak i det du liker! ;)

Skrevet (endret)
Resultatet hadde blitt at det hadde vært vanskeligere å få tak i det du liker! ;)

Nesj. Hadde vært enda flere seeders. :mrgreen:

ATi: Oje! Hva har du gjort nå?

Endret av fredrikrb
Skrevet

jeg har ikke gjort noe, politiet nekta å kjør ett par venner til legevakten etter en episode, så spurte jeg om tjeneste nummer så begynte politikvinnen å dytte på meg, så gikk jeg litt å snudde meg. Så spurte jeg igjen så kom hun mot meg å tok taki armen min, så begynte hun å ristemeg og bortvise meg fra stedet

Skrevet
jeg har ikke gjort noe, politiet nekta å kjør ett par venner til legevakten etter en episode, så spurte jeg om tjeneste nummer så begynte politikvinnen å dytte på meg, så gikk jeg litt å snudde meg. Så spurte jeg igjen så kom hun mot meg å tok taki armen min, så begynte hun å ristemeg og bortvise meg fra stedet

De hadde vel bedre ting å gjøre enn å kjøre vennene dine til legevakten. Hold dere unna bråk, så går det nok bra.

Jeg forstår godt at for eksempel politimenn blir irritert når kjepphøye ungdommer krever å få vite tjenestenummeret, slik at de kan få de sparket fra jobben, satt ned kredittverdigheten og få datteren utvist fra skolen.

Skrevet

Naturligvis har du rett til å vite tjenestenummeret, de nye uniformene har også dette tydelig skrevet på. (hvor - det vet ikke jeg). Vi/mamma har et par ganger anmeldt politiet for tjenesteforsømmelse - den ene saken vant vi!

Ellers en trist dag i dag. Det som skjedde for fire år siden skal ALDRI, ALDRI glemmes. :cry:

Var ute å syklet off-road emd paps - etter to mil inn til kikut var pappa sliten - og vi syklet skogsveien tilbake. Var mest med for å få noen fine bilder til collagen min. :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Jeg vil ha gratis skolebøker til vidregående!

Orker ikke tanken på å punge ut masse penger på det

Foreldre?

Skrevet (endret)

Nei, har dere anmeldt politiet, Joachim? :ohmy:

Hadde jeg aldri trodd. :whistle:

Here goes: Jeg HATER det når folk alltid må lage helvete fordi man gjør en feil eller har en dårlig dag. Det er da for faen ingen vits i å sette himmel og jord i bevegelse for små fillesaker. Det skjer dritt i hele verden, slutt å ta opp verdifull tid hos saksbehandlere for filleting.

Endret av fredrikrb
Skrevet (endret)

De hadde vel bedre ting å gjøre enn å kjøre vennene dine til legevakten. Hold dere unna bråk, så går det nok bra.

Jeg forstår godt at for eksempel politimenn blir irritert når kjepphøye ungdommer krever å få vite tjenestenummeret, slik at de kan få de sparket fra jobben, satt ned kredittverdigheten og få datteren utvist fra skolen.

de prioriterte å kjøre han som slo 2 venner av meg med flaske ihodet enn å kjøre de som trengte å stikke til legevakta.. Vi snakker stoore kutt i hoder og armer. Hun ene politi dama var frekk med alle til og med, uproft. Hun har jo ikke noen rettigheter til å røre meg da.

edit: de kjørte han som slo med flaske hjem. Ikke noe mere liksom :S

Endret av ATi-Radeon
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...