Tonio Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Posta han ene fyren fra i går natt morgen bilder med sol oppgangen? Clvn gjorde ikke det, han fant visst ikke noe motiv.
x871kx6167ss7 Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 To store måltider? Høres feil ut. Man har en maksgrense på hvor mye man klarer å dytte i seg på en gang. Jo oftere man spiser jo raskere forbrenning... Eller er jeg helt på viddene nå?
Steinmann Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Målet er den etterlengtede sixpack'n Er vel ikkje alle som kan ha den av natur. Ganske sikker på at det finnes lover mot sånne som deg
scoot Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 4-takters MC er kjeeeeeeeeeeeeeeedelig. Turtallskick ftw! Testa en sånn en? kthanks. .. Blir litt feil å sammenligne den der og en 125ccm da
Fredrik Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 4-takters MC er kjeeeeeeeeeeeeeeedelig. Turtallskick ftw! Testa en sånn en? kthanks. Ok, la meg omformulere: Jeg vil mye heller ha en 125 med et turtallskick enn en firetakter som trekker jevnt over hele registeret. En 125 går ikke allverdens uansett, når man går opp i kubikk drar det jo seff bedre. Men det er utrolig digg å ligge å lunke litt under turtallskicket, og kunne gi på og kjenne at det drar bra om det trengs.
hylo Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 @Danielsn - Bare så du er advart, det er 4 takter, den går ikke bra. Dummeste jeg har hørt. Jasså? Kan du virkelig si at en 125ccm 4 takter er sprek? Tror ikke det er mer enn 11-12hk i den heller, ikke skyt om jeg sier feil! Altså, er det så mye vits med turtallskick og 2 takt? Ettersom jeg vet er det mange ulemper, det er egen 2 taktsolje som må fylles, det er litt slit, det er høyere turtall ved gange (dvs når du kjører), mye mer slitsomt å høre på (turtall), men de er jo sprekere enn 4 taktere, men 4 taktere er som regel sterkere, man trenger ikke helvetes turtall for å få kraft, dessuten er det mye mer bånndrag på en 4 takter.
scoot Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 (endret) Bånndrager er greit, men de går jo ikke noe bra(toppfart)! . Mange fordeler med en 4-takt. Men vil du kjøre noe som er litt morsomt, synes i allefall jeg du burde velge 2-takt. Om vi ikke snakker sykkel av litt større dimensjoner, da. Endret 14. august 2005 av Sc0oT
Fredrik Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Skremmer ikke vekk andre med bånndrag på 1000rpm.
hylo Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Bånndrager er greit, men de går jo ikke noe bra! Går jo greit nok for småkåte 16 åringer som vil jokke på en 125.
Andreaz_ Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 (endret) umm ... noen som har hørt om turbo før? Du får ikke det på 2-takter jeg hadde 125 4-taketer en gang, fet lyd Endret 14. august 2005 av Andreaz_
scoot Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 (endret) umm ... noen som har hørt om turbo før? Du får ikke det på 2-takter jeg hadde 125 4-taketer en gang, fet lyd Turbo hjelper vel ikke akkuratt mye på en liten 125ccm motor. Dessuten er det svindyrt, 2-taktere har somregel plomber som er mye billigere (gratis? ) og gir mye mer effekt! Endret 14. august 2005 av Sc0oT
Fredrik Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 umm ... noen som har hørt om turbo før? Du får ikke det på 2-takter jeg hadde 125 4-taketer en gang, fet lyd Slående argument. For all del, hiv turbo på en 125ccm 4-stroke du.
danielsn Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 hvilke toppfart vil jeg ca. kunne få med den+
Bushnell Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Bånndrager er greit, men de går jo ikke noe bra(toppfart)! . Mange fordeler med en 4-takt. Men vil du kjøre noe som er litt morsomt, synes i allefall jeg du burde velge 2-takt. Om vi ikke snakker sykkel av litt større dimensjoner, da. toppfart er det like mye av på 4 takter som på 2 takter.. Når du kommer opp i 250 ccm crossere og så er det ganske bra bånndrag selv med effektanlegg. Men lyden på en 2 takter kan ingenting matche, den er rett å slett konge har selv hatt en yamaha 250 med effektanlegg, og jeg har lånt en yamaha yz 426 4 takter. fine med 4 taktere er att det er jevnt drag hele veien, å veldig lett å kjøre på bakhjulet med + att det er mye mindre slitasje, men ryker det først sund da går tusenlappene fort
scoot Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Bånndrager er greit, men de går jo ikke noe bra(toppfart)! . Mange fordeler med en 4-takt. Men vil du kjøre noe som er litt morsomt, synes i allefall jeg du burde velge 2-takt. Om vi ikke snakker sykkel av litt større dimensjoner, da. toppfart er det like mye av på 4 takter som på 2 takter.. Når du kommer opp i 250 ccm crossere og så er det ganske bra bånndrag selv med effektanlegg. Men lyden på en 2 takter kan ingenting matche, den er rett å slett konge har selv hatt en yamaha 250 med effektanlegg, og jeg har lånt en yamaha yz 426 4 takter. fine med 4 taktere er att det er jevnt drag hele veien, å veldig lett å kjøre på bakhjulet med + att det er mye mindre slitasje, men ryker det først sund da går tusenlappene fort Vi snakker om 125ccm!! Toppfarten på Varadero er vel rundt 110-150, mener å ha lest det et sted.
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 (endret) MINST INTERESSANTe SAMTALEEMNE NOENSINNE. Get a thread, moped-doods. Endret 14. august 2005 av SteffyBoy
Bushnell Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 toppfart på orginale 125 ccm er også ca den samme, så lenge det ikke er snakk om virago å diverse. Men det er mye lettere å trimme 2 taktere da, effektanlegg å sånn.. Ktm sx 125 er hvertfall rå med effektanlegg. Da har du 40 sinte gamp i forhold til de 5,7 orginale
Anbefalte innlegg