Fosse Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hvordan flytter jeg documents and settings mappen over på en annen partisjon? Er det så enekelt som bare å flytte den? Eller er det noen kommandolinjer/baner som må endres?
Fosse Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Mener det er en enklere måte å gjøre det på. Har gjort det før, men det er så lenge siden at det husker jeg ikke.
Syar-2003 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Mine dokumenter er kun bruker profilens my documents folder . "C:\Documents and Settings\User\My documents" Hele "C:\Documents and settings\" med alle subfoldere er en helt og holden annerledes og mer komplisert affære .Ref. linken til softest .
Fosse Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 Så jeg trenger bare å flytte mappen "mine dokumenter" og alt vil fungere slik som før?
ronnyaa Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Mine dokumenter er kun bruker profilens my documents folder ."C:\Documents and Settings\User\My documents" Hele "C:\Documents and settings\" med alle subfoldere er en helt og holden annerledes og mer komplisert affære .Ref. linken til softest . Du har nok rett, jeg var for kjapp i vendingen. Kan jeg skylde på at jeg har vært på jobb i en uke i strekk med lange dager ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå