Anders Voldsund Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 (endret) Eg med synst Splinter Cell pandora tomorrow var dønn i starten med masse instruksjonar om kontrollane men etter ei stund når eg lærte dei var det kjempe gøy. No er eg på togmissionen men no kan eg ikkje spele fordi det ikkje er lyd på dataen so det går ikkje ann uten lyd heller. Vil anbefale det da Endret 15. august 2005 av Anders Voldsund
carl-kr. Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 (endret) hvor langt har du kommi a? hvor langt jeg er kommet på chaos theory? har bare demoen men fullversjonen blir bestilt iløpet av uken og den tar slutt når du har slått av fyrtårnet. holder nå på med slutten i pandora tomorrow.. sliter litt jeg skal ombord i et helikopter, men det står fult av folk å fyrer skudd på meg ,som jeg må ta knekken på før jeg kan gjøre det... Endret 10. mai 2005 av carl-kr.
carl-kr. Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 by the way.. hvor kan jeg få kjøpt chaos theory billig?? IKKE cdon og gamemix! helst en norsk nettbutikk og faktura betaling
Aggex Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Siden spillet er ganske nytt, så tviler eg på at du får det noe særlig billigere enn på cdon, men du kn skjekke http://www.spillpriser.no/ ps. Chaos theory er genialt, både singleplayer og coop.
ErlendRU Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 får ikke til coop jeg bare versus som ikke er det beste akkurat..
Wooho Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 ja oppløsningen hørtes greit ut. men må nesten ha minst 4*AA... gleder meg til jeg får det... EDIT: det som er så artig er jo at folk som har mye bedre skjermkort enn oss som feks x850 fra ATI ikke kan kjøre på shader 3.0 pga kortet ikke støtter det... Jeg får kunn velge Shader Modell 1.1 ikke 2.0 eller 3.0. Ganske synd at ATI ikke har tatt dette med i kortene i toppklassen. Får bare håpe at de retter opp dette ved lansering av den nye brikken. Forøvrig så ser spillet veldig vakkert ut grafikkmessig til og med med Shader 1.1 Og ja hele Splinter Cell serien er genial
carl-kr. Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 Siden spillet er ganske nytt, så tviler eg på at du får det noe særlig billigere enn på cdon, men du kn skjekke http://www.spillpriser.no/ ps. Chaos theory er genialt, både singleplayer og coop. bruker vanligvis cdon,men de er utsolgt... ellrs noen tips om hvor jeg kan handle dette spillet?
Elendil Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 får ikke til coop jeg bare versus som ikke er det beste akkurat.. Dumt det der
carl-kr. Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 fikk meg spinter cell : chaost theory idag!! helt sinnsykt!! jeg merket en stor forskjell grafikk-messig sett iforhold til demoen! mye bedre skal nå til å begynne med mission 2 (skipet). en liten ting jeg lurer på.... hvordan bruker jeg AA med shader model 3.0? det står "disabled" i menyen. kan bare bruke AF så det betyr jo at jeg har mange ujevne kanter, noe som trekker mye ned bortsett fra det så er spillet urolig vakkert å se på. noe av det beste jeg har sett! håper noen har et tips på det AA problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå