Erwin Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 "Jeg gir da f i en stygg ekstra effekt" har du kanskje tenkt, men denne er verdt å legge merke til... Mange har ikke helt skjønt HDR og her kommmer det noe ganske håndfast, og jeg lover deg det er fantastisk. (garrys mod forum vankere har nok sett denne allerede) Og her er tråden: http://www.facepunchstudios.com/forums/sho...86&page=1&pp=20 Jeg kan ikke ta noensomhelst ære for dette, jeg er bare budbringeren Men du kan gjøre dette selv, uten å ha et kort verdt flere tusen kroner, spennende? Les i tråden er det eneste jeg kan si!
Newt32 Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Men bakgrunnen er virkelig her. Selve modellene med HDR lighting er limt inn i virkelige bilder... Endret 7. mai 2005 av Newt32
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Hva er egentlig så "HAHAHA de 2 bildene var DRIT BRA!! ", "Genialt " og " " med de bildene?
thomassit0 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 jeg trodde de combine greiene og sånn var ekte modeller først jeg, de ser så ekte ut på noen bilder........
colakork Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Selvfølgelig vil det aldri se slikt ut i halflife 2. og det er panoramabilder han bruker her som lager den spesielle refleksjonen, ikke selve HDR bildet. Spillet vil ellers aldri kunne ta til hensyn til så mye informasjon om lys det er i HDR bildet(high dynamic range). Men fint ble det. Bare ikke forvent det i et dataspill i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå