Endre visningsnavn Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hei Jeg er ny på dette med HTPC'er, og lurer på hvilken programvare jeg bør bruke? Noen som har erfaringer/anbefalinger? Endret 7. mai 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Hei, Har ikke prøvd det, men MediaPortal ser jo heftig ut! S Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Hei, Har ikke prøvd det, men MediaPortal ser jo heftig ut! S Den må testes når jeg får HTPC'en min! Alt man trenger av features++, også gratis! Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 MediaPortal anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Nå har jeg hørt så mye bra om Mediaportal at nedlastning er i gang. På screenshots og ellers hva jeg kan se ser jo dette ut til å være vel så bra som feks MCE, og ser ut til å ha mindre sære systemkrav også. Hvis det i tillegg viser seg og være en smule mer stabilt, er jo dette gull... Hvorfor er det gratis? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Hvorfor er det gratis? Noen snille mennesker bestemte seg vel for det! Er ikke det bare hyggelig? Lenke til kommentar
HenkiB Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Har ikke fått testet Mediaportal, men kan på det varmeste anbefale SageTV. Gir kanskje ikke like imponerende første inntrykk som Mediaportal og koster desverre penger. Men er dønn stabilt. Her er en stor artikkel om de fire største kommersielle HTPC/PVR programmene BeyondTV, SageTV, MCE2005 og MythTV: Home Theater PC Guide Desverre er ikke Mediaportal tatt med. Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Hei hezzi, Takk for link til bra artikkel! S Lenke til kommentar
tokr Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 selv bruker jeg Meedio ... den har litt bratt laerekurve... men naar man foerst har faatt taket paa det saa er den utrolig bra --- sorry for mangel av norske bokstaver... forlot gamlelandet for 8 aar siden og det er daarlig med slike bokstaver her Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 selv bruker jeg Meedio ... den har litt bratt laerekurve... men naar man foerst har faatt taket paa det saa er den utrolig bra --- sorry for mangel av norske bokstaver... forlot gamlelandet for 8 aar siden og det er daarlig med slike bokstaver her Litt off-topic, men hvis du har windows xp er det bare å ha Norsk som 2. inntastingsspråk og du veksler mellom ditt vanlige og Norsk ved å trykke alt+shift. Da er æøå der de pleier å være på norske tastaturer... Lenke til kommentar
wiak Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Hei, Har ikke prøvd det, men MediaPortal ser jo heftig ut! S Den må testes når jeg får HTPC'en min! Alt man trenger av features++, også gratis! du må huske på å prøve ut CVS versjonen og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå