Gå til innhold

Datastyrt cd/dvd-magasin,noen som har sett dette?


Anbefalte innlegg

I begynnelsen av uka kom en reklamefolder i posten fra ett eller annet "kontorrekvisita" firma. Jeg hadde ikke tid til å studere reklamefolderen så nøye, men så de hadde blekk, papir o.l, men også en smart sak som kunne lagre cd/dvd. Det var en boks, eller stacker som de kallte den, som man bare puttet platene inni gjennom en slot. Denne "boksen" kunne styres gjennon datamskinen og det sto at den kunne finne platen du ville ha ganske kjapt. kapasiteten var 100 plater, men man kunne hvist kjøpe flere bokser, plassere disse oppå hverandre slik at kapasiteten ble 500 plater.

 

Nå er saken slik at etter å ha tittet på reklamefolderen la jeg den på bordet, gikk en tur ut, og tenkte jeg skulle lese den grundig når jeg kom hjem. Meeen..når jeg kom hjem var den borte. Tenkte at kona hadde lagt den til side, men senere på kvelden da jeg spurte henne så hadde visst den skurken av min sønn revet den i biter, og i tillegg prøvd å spise opp restene, så min kone hadde kastet bitene i søpla. :hrm:

 

Noen andre her som har sett denne reklamefolderen og vet hva firmaet som selger disse heter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...