dSRL Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Jeg har lastet ned 30 dagers NOD32 (1.940?) og det fungerte bra frem til i går. Når jeg forsøker å oppdatere kommer feilmeldingen "server connection failure" opp. Og når jeg scanner kommer følgenede opp: Notes [notes] file cannot be opened it is being exlusicely used by another appicetion or operating system. Hadde Norton som jeg forsøkte å slette fra maskinen, kanskje jeg ikke har lykkes fullstendig? Hva kan jeg evt. gjøre om det kommer opp filer som ikke slettes ved delite eller fjern program i kontrollpanelet? Forsøkte å slette programmet og laste ned ny, men hjalp ikke. Håper noen vil hjelpe meg
_Adler_ Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Kommer denne feilmeldingen også etter at du har restartet pc'en? Når installerte du nod32 for første gang? Når jeg forsøker å oppdatere kommer feilmeldingen "server connection failure" opp. Da er det noe som er galt når du oppdaterer. Når du er inne i Control Center og trykker Update-->Setup. Hva står i Server-vinduet?Og når jeg scanner kommer følgenede opp:Notes [notes] file cannot be opened it is being exlusicely used by another appicetion or operating system. Så det er ikke mulig å scanne i det hele tatt? Eller kommer det bare opp en error og så fortsetter scaningen..? Forsøkte å slette programmet og laste ned ny, men hjalp ikke. Du kan jo prøve å avinstallere, så går du i Start-->Run/Kjør-->skriv regedit. Så gjør du følgende: edit-->find. Så prøver du f.eks. å søke på nod32, eset o.l.Du kan også prøve et program som sletter ugyldige oppføringer i registeret, som f.eks. Clean & Tidy
dSRL Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 (endret) Ja, feilmeldingen kommer opp også etter restart. Forsøkte å slette ved å bruke legge til/fjerne programmer, men det fungerte ikke. Bør jeg gjøre dette Du kan jo prøve å avinstallere, så går du i Start-->Run/Kjør-->skriv regedit. Så gjør du følgende: edit-->find. Så prøver du f.eks. å søke på nod32, eset o.l. Du kan også prøve et program som sletter ugyldige oppføringer i registeret, som f.eks. eller er det sikrere å kjøpe orginal versjonen av nod og ikke trailen? Får ikke oppdatert programmet ved å gå på update> update --> server connection failier!! I server vinduet står det "choose automatically" Er litt redd for at pc`en er full av bugs, fordi den går seinere og jeg kommer ikke inn på nettbanken min. Kan det ha noen sammenheng med nod32 eller spybot tro? Kommer ikke inn på https sider.. har forsøkt flere banker Noen som vet råd? Edit: skriveleif Endret 18. mai 2005 av dSRL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå