[TA]Gunners Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Hei, for en stund tilbake oppdaget jeg at Norton hadde stengt all bruk av MSN. Eneste mulighet var å disable Norton's internett security. Den sperrer også mitt yndlingsspill Battle for Middle Earth når jeg skal spille online (hele tiden). Jeg har i hvertfall fått enorme mengder med spyware og annet crap. Jeg har hørt at det finnes en manuell måte å fjerne f.eks. MSN ifra Nortons sikkerhetsregister. Noen som vet hvordan? Hilsen en nokså fortvilet Gunners
Konsen Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 - Høyreklikk Norton Internet Security - Trykk på Personal firewall og deretter Configure (nederst til høyre) - "gå til mappen Programmer" og bla deg ned til MSN. - I klonnen Internet access tillater du MSN å komme ut på nettet.
[TA]Gunners Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 - Høyreklikk Norton Internet Security- Trykk på Personal firewall og deretter Configure (nederst til høyre) - "gå til mappen Programmer" og bla deg ned til MSN. - I klonnen Internet access tillater du MSN å komme ut på nettet. Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå