Portalol Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Jeg spiller Matrix Online (MMORPG spill, for de som ikke vet det, lagt i Matrix verdenen, etter film nr. 3) Det er etter min mening utrolig gøy. Men, jeg får inntrykk av at det er veldig få fra norge som spiller det ( ) Er det noen på forumet annet en meg som spiller det? BTW: Matrix Onlines Offisielle Webside Edit: En helg innimellom skjer det ting og tang, såkalte "events" . Bryter opp den i lengden kjedelige levlinga. Endret 7. mai 2005 av AmmO
Wyldelife Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Akk, tro meg! Jeg har lyst til og spille, men jeg gidder rett og slett ikke og betale for et Spill i måneden, det blir bare for tåpelig for meg
Portalol Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Det er et dårlig konsept, men jeg syns det er verdt det. Dessuten kan du betale for opptil et år om gangen
KristianF Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Så nettopp på internett siden til matrix online at hver bruker som har spillet får 3 "trial-keyer" og en link til å laste ned spillet fra.. Så de kan vist gi ut de 3 kodene og download linken til 3 andre personer som da får kjangsen til å teste spillet i ca. 9 dager.. Her er det info om det.. Kansje noen blir snille og gir meg en kode og download link da? Har lyst å teste spillet, men vil ikke kjøpe før jeg vet om det er bra eller ikke..
Gainwardseifer Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Halla ja, Fikk en kamerat I USA til Å kjøpe meg spillet, får det vel i slutten av uka, nå leste ikke jeg hele tråden da, men bare si Server, og nick, så skal jeg ta å joine den samme som deg, får den mest sansynlig i slutten av uken eller noe, han har postet det *glede seg* PS: vet at han ikke kødder, siden han har sendt meg et PC spill før
Tahiro Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Jeg leder ett crew og vi er vel 6 stk fra Norge. 3stk fra Battlefield.no. Har møtt ufattelig mange norske,svensker og dansker . Vi spiller på Method. Så hvis du er interresert så er det bare å kontakte meg ingame (Avean) Level 16 Kung Fu
Tahiro Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Forresten skal noen bestille Matrix Online så bestill fra Gamesmix.com. Leverer på 1-2 døgn rett til døra di.
Ueland Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 På en måte ser det fristene ut, men på en måte ser det ikke så alt for bra ut. Savner demoer for slike spill...
Tahiro Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Jeg kan vel kanskje hjelpe deg med å bestemme deg Har vært betatester i Matrix Online og spiller det aktivt nå samt jeg har prøvd det fleste av mmorpgs der ute. Min erfaring er at du må like innholdet i MMORPG spillet og at du føler du kjemper for noe og har en grunn til å være der noe som er ikke eksisterende i 99% av MMORPG`s ute nå. Jeg mener det er 2 MMORPG`s som virkelig skiller seg ut og det er City of Heroes og Matrix Online. Begge har svakheter og begge har meget sterke revolusjonerende sider med seg selv. Matrix Online har ikke loading i det hele tatt og du kan gå inn og ut av bygninger uten noe problem og alt av bygninger er interaktivt fra 1 etasje til 30 etasje. Byene føles veldig ekte og er rett og slett behagelig og pent å se på . Så borte er en fantasiverden og istedet har du en verden som føles ganske ekte og troverdig. Slåssesystemet er komplisert og det er ikke hack`n slash som du er vant til. Her må du faktisk tenke og planlegge utifra hva fienden gjør. Annen ting er at Matrix Online har folk som jobber og er med i Matrix universet blant annet skuespillerne fra filmene og aktivt er med og spiller. Er du Matrix fan så er det en selvfølge at du må spille spillet for å få vite hva som skjer videre. Spillet beveger seg langt vekk fra den kjedelige tradisjonelle måten MMORPG`s er bygget på . Jeg er dritlei og føler det blir for dumt å spille MMORPG`s som World of Warcraft. Jeg føler IQ`en min bare forsvinner og at det er 0 mening med spillet. Jeg orker ikke å ramse opp alt om Matrix Online siden det er alt for mye å nevne så du får heller spørre om du lurer på noe. Endret 7. mai 2005 av Tahiro
KristianF Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Er det store verdener i spillet? Ser du mange folk hele tiden, eller er det bare sånn at du ser en her og en der til tider? Hvordan er det med lagg?
Destructionz Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Akk, tro meg! Jeg har lyst til og spille, men jeg gidder rett og slett ikke og betale for et Spill i måneden, det blir bare for tåpelig for meg Hater folk som sier det er tåpeli å bruke penger på ett spill, det kalles en hobby... akkurat som folk bruker penger på fotball osv, akkurat det samme. Hvorfor ikke bruke hundre kroner på noe du har det morsomt med en hel månde istedenfor å kaste det bort på kanskje en burger meny og ett par cola? for min del har jeg aldri skjønnt hvorfor folk bryr seg om "monthly fee's" i online spill, herregud en hundrelapp i mnd.. Jeg har råd til det og jeg er 17 år. Har 1500kr i mnd, mener hva er vell 100 av de 1500? Har fortsatt 1400 igjen.
Chasseur Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Tjener du 1500 i måneden? Lucky you. Men uansett hos meg går det på prinsipp. Har man kjøt et spill, skal man kunne spille det overalt og uten å betale for det!
Destructionz Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Tjener du 1500 i måneden? Lucky you. Men uansett hos meg går det på prinsipp. Har man kjøt et spill, skal man kunne spille det overalt og uten å betale for det! whatever makes you sleep at night ^^
Mats1988 Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Offtopic! Er det noe levling på Matrix Online, noe alà WoW og GuildWars?
Tahiro Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Selvsagt er det d. Er jo ett MMORPG Forskjellen er at du kan loade og unloade program (Skills) på sekundet sånn at du kan være en hybrid av mange ting eller skifte som det passer deg selv mellom en kung fu grandmaster eller en som lager klær. Verdenen er meget stor og det er umulig å se spillere overalt siden det er altfor svært. Den største møteplassen er rundt Mara ved kirken der. Der kan det være noen hundre som regel . Angående lagg så krever MxO en helvete til PC pga alle detaljene og effektene i spillet. Det er en stor megacity hvor hver eneste bygning kan brukes som igjen er utstyr med inventar som heiser og kontorer og alt dette skjer uten loading. Så jeg anbefaler å ha 1 gb med minne for dette.
Deadringer Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 hos meg går det på prinsipp. Har man kjøt et spill, skal man kunne spille det overalt og uten å betale for det! helt enig. hadde det ikke vært betaling på slike spell hadde jeg har både detta og wow, men jeg er av prinsipp mot slik betaling
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Jeg har en følelse at dette spillet kom ut to-tre år for sent - for det første er det ikke det smarteste å lansere et MMORPG mens alle sitter og fordyper seg i World of Warcraft, og for det andre har ikke Matrix-navnet veldig god ansenitet etter de to siste filmene i trilogien.
zoneman Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 vet ikke helt om dette er et spill jeg gider å satse på. hvordan er byen? kan man se ut av vinduene som på traileren? er alle bydelene samenhengende eller må du loade mellom dem? liker ikke tanken på å loade mellom bydeler siden det utelater det som er mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå