Chasseur Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Er det noe du synes mangler i guildwars? Større map, mer PvP, mer creeps? Post det her! Ting vi har kommet med: -Jeg kunne tenke meg et sted som alle kunne gå til, hvor det var quests, creeps pg andre spillere. Slik at det ble questing med litt PvP. Er litt gøy innimellom det og! -Jeg kunne også tenke meg at det ble lyd på emotes! Det er litt trist når man ikke hører de! -Ikke "free-movement" Endret 7. mai 2005 av LordZyfeX
Laserlasse Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Kunne tenke meg muligheten for å spille på de europeiske serverne uten så forbanna mye babling på fransk, tysk og norsk.
Civilix Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Kunne tenke meg muligheten for å spille på de europeiske serverne uten så forbanna mye babling på fransk, tysk og norsk. bare å slå av local chat det
~Alex~ Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Kunne tenke meg muligheten for å spille på de europeiske serverne uten så forbanna mye babling på fransk, tysk og norsk. Hvis dette er SÅ irriterende at du må ta det opp hver gang du svarer i en Guildwars tråd (ikke første gangen du nevner det, men her er det faktisk on topic.) kan du vel bytte til Americanske servere. Du gjør dette enkelt fra Options. Endret 7. mai 2005 av ~Alex~
Rofle01 Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Syns det er litt kjipt at det ikke er free movement! men ingenting annet! Endret 7. mai 2005 av Rofle01
Laserlasse Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hvis dette er SÅ irriterende at du må ta det opp hver gang du svarer i en Guildwars tråd (ikke første gangen du nevner det, men her er det faktisk on topic.) kan du vel bytte til Americanske servere. Du gjør dette enkelt fra Options. Nevner det da vitterlig ikke i *hver* guildwars tråd. Greit nok at jeg tok det opp et sted der det var en smule off topic, men når man blir spurt om hva jeg savner i Guild Wars, så synes jeg det er på sin plass. Og jeg HAR byttet server, det var litt av poenget mitt. Men jeg kunne godt tenke meg å spille på de europeiske serverne, men hater å få innlevelse og opplevelsen ødelagt av fremmede språk. Synes det er hakket værre enn å møte på "Legolas The Ruler", "Gandalf Graapikk" og "Johannes Puleren" (Faktiske nicks i GW). Tilsvarende for folk som kaller seg opp etter skuespillere (Johnny Depp) eller karakterer i filmer / tv-serier. Det ødelegger spillopplevelsen for meg :(Det er så UTROLIG mange idioter som spiller MMORPG og tilsvarende spill, og dette er noe av det som irriterer meg aller mest. Men nå er jeg kraftig off topic igjen En ting jeg savner i GW er en lettere måte å få til PUG grupper på - siden spillet er såpass lagt opp til dette, synes jeg at det kunne vært en slags innebygget funksjon der folk kunne markere at de var interessert i å bli med i en gruppe, så ble en automatisk satt sammen - ikke ulikt Arena. Ikke noe jeg ville benyttet meg av så VELDIG mye, men siden spillet legger har en struktur som gjør at det er utrolig lett å plukke det opp i et kvarters tid og spille og få noe meningsfyllt ut av, (I motsetning til en del andre MMORPG som nesten krever etpar timers spilling), så hadde det vært genialt. Men da hadde jeg vel endt opp med Anton Blypikk, General Snus og Legolas Boromir Sauronman Edit: Tyrkleif Endret 7. mai 2005 av cetram
Mr.Garibaldi Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Da kan du jo bruke [email protected] og gi en engelsk oversettelse så de forstår hvorfor det er et "ikke" nick... (Tenker da på gråpikk, puleren etc) OT så må jeg si at jeg gjerne skulle hatt den join party funksjonen, siden det tidvis er ganske vanskelig å finne en gruppe.. Videre skulle jeg likt at npc'ene ikke angriper alt og alle, men heller følger streker på mini map'en.. Slik det er nå er det umulig å spille taktisk, men man må slakte alt og alle på veien for å komme dit man vil. Avsluttningsvis skulle jeg likt å ha en funksjon som i AO (mener det var der jeg så den sist) hvor man kan trekke et item ned på tekst feltet slik at man slipper å skrive inn navn og egenskaper, men det dukker opp som en hypertext link med tooltip hvor spesifikasjonene står. Hadde gjort handel mye enklere...
Destructionz Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Som sagt enig med rofle, burde være free movement i ett mmorpg.
Mr.Garibaldi Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Som sagt enig med rofle, burde være free movement i ett mmorpg. Litt uenig med det... Enten begrenser det designet i spillet, f.eks. at man ikke vil kunne få de klippeformasjonene man har, eller haien i indre havnebasseng (siden byer er "trygge" steder), eller så vil det gi muligheter til exploits. Fall ned en klippevegg, bli resurectet av monken, fortsett til alle bortsett fra monken er nede. Monken hopper ned og blir res'et av en eller annen i party med en signet. (Greit at man ville kunne klatret ned klippen i RL, men det er noe som sjeldent (if ever) har vært implementert i spill.) Alternativt vil det lede til stor frustrasjon, hvis man er litt uheldig med hvor man trykker og plutselig er falt ned i en fjord, uten muligheter til å komme opp igjen... Nei, da tar jeg heller en mer begrenset verden som GW med flott utsikter og spennende landskap.
Destructionz Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Det at det er en begrenset verden er det som gjør spillet mindre realistisk, tro meg. Jeg mener når jeg kommer til en haug og så kan jeg ikke gå opp på den, da får jeg litt "singeplayer-feeling" men ok. Har selv spillt Anarchy Online i fire år og hvis man detter ned ett stup feks så ender man opp i en annen zone. Hvis man ender opp langt utti hampen så kan man alti skrive /terminate og vente ett min så dør man og resurrecter der man ensura seg sist. Klarer å leve meg inn i verden mye bedre når jeg kan vandre rundt hvor jeg vil i wilderness uten å bli stoppet av en "stein" busk.
Mr.Garibaldi Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Det at det er en begrenset verden er det som gjør spillet mindre realistisk, tro meg.Jeg mener når jeg kommer til en haug og så kan jeg ikke gå opp på den, da får jeg litt "singeplayer-feeling" men ok. Har selv spillt Anarchy Online i fire år og hvis man detter ned ett stup feks så ender man opp i en annen zone. Hvis man ender opp langt utti hampen så kan man alti skrive /terminate og vente ett min så dør man og resurrecter der man ensura seg sist. Klarer å leve meg inn i verden mye bedre når jeg kan vandre rundt hvor jeg vil i wilderness uten å bli stoppet av en "stein" busk. Kan si meg delvis enig med deg. Alle småting som stopper en, busker o.l., burde vært satt til noclip slik at man kunne gå rett igjennom dem, men mener fortsatt at klipper o.l. godt kan være umulige å passere... Du nevner at hvis du faller ned/hopper ned et sted i AO så kommer du til en ny sone. Hvordan skulle man løst dette i gruppe baserte instance orienterte GW? Det er ikke mulig å joine en instance etter at den er laget, så da måtte hele laget bli transportert til den nye sonen selv om bare en av laget falt ned i avgrunnen. Evt. skal da spilleren fjernes fra gruppen, og bli tvunget til å spille videre/teleportere seg tilbake til en by? Og hva hvis resten av gruppe finner ut at de vil "redde" den bortkomne spillern? Ville alle ende opp i egne instances, eller skal man "slå dem sammen" (i så fall hvordan)? BTW: Når du kommer til steder med busker du må gå rundt/blir stoppet av, kan du trykke "!" og skrive "/bug this bush/plant is stopping my movement" og så vil de se om det er meningen. Siste beta ba de om den type tilbakemelding, men det er mulig ikke alle gadd å rapportere problemene sine... (Fikk kjeft fra en gruppe en gang, da jeg var for treig siden jeg rapporterte de bug'ene jeg kom over)
H4ngm4N Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Mer PvP mens man var på lav lvl... F.eks en sted man kunne møte andre på samme lvl og ha kamp, enten en mot en eller flere..
OleR Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Som arenaene som er for L1-10 og L1-15? De finnes nok allerede. Men arenas suger uansett, det er tombs og GvG som er tingen. =\
gnav Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 (endret) Er det mulig at free movement vil bli fikset etter hvert? Endret 8. mai 2005 av L@xen
Ø.B. Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hva er free movement. Er det sånn at du ikke går selv? At du ikke kan bevege deg overalt, vil jeg anta
SGE7000 Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 free-movement er jeg ikke helt for... Kunne vært friere, men ikke 100% fritt Mine forslag: - Kartet ( M ) kunne hatt en mer gradvis zoom. - Burde vært en global trading-kanal med mer avanserte funksjoner, f.eks dra items'a inn i en rute, så ser alle spillere i et annet vindu at du selger det. - Flere muligheter når ting droppes når du er ute i party - f.eks en slags "roll for *****" mulighet... - Mulighet for 1v1 duels, enten i arenaer (mulig dette finns allerede) eller ute i byer - Et stort område, som byene er nå, med pve hvor alle kan være, gå rundt og creepe samtidig
Rofle01 Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Er det mulig at free movement vil bli fikset etter hvert? Det tviler jeg sterkt på! For slik verden er laget nå går det ann og dette ned steder det ikke går ann og kommer opp ol.
Rofle01 Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hva er free movement. Er det sånn at du ikke går selv? At du ikke kan bevege deg overalt, vil jeg anta Og du kan F.eks ikke Hoppe. eller gå uttafor et stup el.
OleR Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 - Mulighet for 1v1 duels, enten i arenaer (mulig dette finns allerede) eller ute i byer Problemet med dette er at det ville vært altfor ubalansert i Guildwars. Professionene er laget for teamwork, og solo ville bare ikke funket. Forsåvidt så hadde nok monks eid det meste, med unntak av mesmers og necros med enchantment removals.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå