Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali oppsigelse etter binding, oppsigelsesgebyr


Anbefalte innlegg

har hatt tiscali adsl siden januar 2003 og sa opp abonnementet i desember 2004 da jeg skiftet til catch sdsl.

 

etter å ha betalt 1100kr i måneden for en tre måneders oppsigelsesperiode som jeg ikke engang brukte modemet grunnet dårlig planlegging ;)

får jeg nå krav om oppsigelsesgebyr på 1234kr +moms...

 

de kan vel ikke kreve noe gebyr etter at bindingstiden er ute kan de?

 

(oppdaget at jeg kunne få catch sdsl og bestillte på dagen, sa også opp tiscali samme dag)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, litt offtopic men:

 

Jeg har Tiscali bindingstiden går ikke ut før i juni. Har 1024/256 linje, som fungerer utmerket. Tiscali er kjøpt av Telenor så jeg tenkte på å bestille fra Nextgentel. Om jeg sier opp nå må jeg vel betale for 2 mnd. Skal sende mail til Tiscali og si at jeg sier opp og så bestille fra NGT samme dagen? Kan jeg bli uten internett over lengre tid da? Siden jeg betaler for de 2 månedene bør vel Tiscali-ADSL'en funke helt til jeg har fått ADSL fra Nextgentel?

Lenke til kommentar
Hei, litt offtopic men:

 

Jeg har Tiscali bindingstiden går ikke ut før i juni. Har 1024/256 linje, som fungerer utmerket. Tiscali er kjøpt av Telenor så jeg tenkte på å bestille fra Nextgentel. Om jeg sier opp nå må jeg vel betale for 2 mnd. Skal sende mail til Tiscali og si at jeg sier opp og så bestille fra NGT samme dagen? Kan jeg bli uten internett over lengre tid da? Siden jeg betaler for de 2 månedene bør vel Tiscali-ADSL'en funke helt til jeg har fått ADSL fra Nextgentel?

Du vet du får en 2000\300 linje av telenor i løpet av året hvis du blir hos "tiscali"?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...