Gå til innhold

Post deres FPS i CS Source her

Anbefalte innlegg

Kan dere være så snille og skrive Oppløsningen,Skjermkorte og fpsen dere får i stress testen på cs:source...

jeg har selv et powercolor x800xt og jeg har 107 fps i stress testen!

*** Moderatoredit: Fikset litt på tittelen for å gjøre den mer forklarende ***

Anbefalt lesing: Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"?

Endret av Simen1
Videoannonse
Annonse
Vitsen med denne posten er...? Den er dessuten feilpostet. *raportert*

SÅ negativ vi var da? Stått opp på feil fot?

Sjølv om ikkje fps intreserer deg mest, så kanskje det er andre som intreserer seg for det. Er det kun det som du liker som skal bli diskutert her på forumet? Vis det er slik, så foreslår eg at du starter ditt eige forum.

On topic.

117,65 FPS på den testen.

P4 3750 MHz

PowerColor X800XT PE

1280*768 (widescreen)

4x AA

8x AF

LCD skjerm, vsync av.

csframes.jpg

csinstillingar.jpg

Vet ikke hvordan jeg ser FPS'en men det går ihvertfall glatt, uten hakking eller noe slikt med høyeste innstillinger på grafikken. Det er det viktigste for meg.

Tror alt over 30fps er spillbart, menneskeøyet klarer ikke se forskjell på alt over det. Men poenget her er vel å unngå fps-drops.

Endret av PC Bjørnen
Tror alt over 30fps er spillbart, menneskeøyet klarer ikke se forskjell på alt over det. Men poenget her er vel å unngå fps-drops.

Når jeg spiller CS:S så merker jeg med engang når fps dropper ned i 30! Merker faktisk forskjell på f.eks 40 og 60 fps. Så jeg vil da si : Så lenge man ikke dropper ofte under 60 fps, så har man grei nok ytelse. Du kan ikke sammenlikne 24/30 fps i filmer med fps i spill.

Endret av Betroz

Når jeg spiller CS:S så merker jeg med engang når fps dropper ned i 30! Merker faktisk forskjell på f.eks 40 og 60 fps. Så jeg vil da si : Så lenge man ikke dropper ofte under 60 fps, så har man grei nok ytelse. Du kan ikke sammenlikne 24/30 fps i filmer med fps i spill.

Sorry, tenkte ikke helt gjennom det jeg skrev :blush: blanda film og spill jeg

fint at du korrigerer meg...

Endret av PC Bjørnen

1280x1024

2.8ghz LGA 775

Sapphire x800xl

Får 112 fps uten noe AA eller AF, 104 med 4xAA og 8xAF.

QUOTE (Cornel @ 11/05/2005 : 11:55)

Problemet med og måle fps og slikt i hl2 motorn er fordi den tilpasser seg den GPU'en du har.

Hva for noe?

Det lurer jammen jeg også på.

Endret av fneder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...