B@ron Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 hvorfor er dverg bedre enn human på en warrior?
M@R7!N Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Rogues for min del er enkle.. Unnarm og Overpower er så effektivt :> Starter med charge, Rend (for å hindre vanish), hamstring og unnarm. Hater combat rogues, pga Riposte Tar som regel de fleste i pvp, som er _helt_ annerledes enn en duell. Druids og palas sliter jeg med tho Var en gang heldig og tok en +3 level Pala, følte meg god Forøvrig ler jeg bare når rogues bruker evasion Evasion = død.. Edit: Dandar, det er et par ting du bør tenke på å rette på i den builden.. Arms Talents (31 points) Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. Improved Rend - 3/3 points Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%. Improved Charge - 1/2 points Increases the rage generated by your Charge ability by 6. Tactical Mastery - 5/5 points You retain up to 25 of your rage points when you change stances. Anger Mangement - 1/1 points Deep Wounds - 3/3 points Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds. Improved Overpower - 2/2 points Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%. Impale - 2/2 points Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%. Sweeping Strikes - 1/1 point You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent. Axe Specialization - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with Axes by 5%. Improved Hamstring - 2/2 points Increases the movement slow effect of your Hamstring ability by 20%. Mortal Strike - 1/1 point A vicious strike that deals 200% weapon damage and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds. Fury Talents (20 points) Cruelty - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%. Improved Demoralizing Shout - 5/5 points Increases the attack power reduction of your Demoralizing Shout by 25%. Piercing Howl - 1/1 point Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds. Improved Battle Shout - 4/5 points Increases the Attack Power bonus of your Battle Shout by 20%. Enrage - 5/5 points Gives you a 40% melee damage bonus for 4 swings any time you are the victim of a critical strike. Axe/sword/polearm/mace spec er jo must have talents! Jeg har på lvl 40 17.25% critchance i Battlestance og 20.25% i zerkerstance Endret 6. mai 2005 av M@R7!N
Gjest member-60584 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 jeg hater warriors i PvP, de kan charge å når de critter så dreper de hore raskt cloth og leather... end game warriors critter for rundt 1500dmg på et vanlig slag og de critter ofte!
M@R7!N Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 En lvl 60 warrior kan bare critte for 1500dmg med Mortal strike, MEN dette er et instant attack som betyr at de får det vanelig slaget + MS Så hvis de critter på begge to er du død
Aasgaard Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Tallenes tale: http://www.gankcentral.com/ClassCompare.aspx (sett range til 60 - 60). Warrior gjør det dårlig i så godt som alle sammenhenger. Du vil alltid treffe på noen som hevder å gjøre det godt med alle klasser. Selvsagt. Det er fordi det ofte er slik at en god spiller av klasse A vil banke en dårlig spiller av klasse B. Eller en middelmådig av klasse A en dårlig av klasse B. Det er imidlertid liten tvil om at warrior er av de vanskeligere klassene å gjøre det godt med. Fordi du må være så mye bedre enn de du spiller mot (eller ha flaks med crits) for å vinne. Det blir feil å bruke en warrior med meget godt utstyr som argument, med mindre man samme sammenligner ham med andre klasser med tilsvarende godt ustyr også. Oh, å for å bli brukbar i PvP må du dessverre gjøre deg rimelig dårlig i PvE. Warriors med "normalt utstyr" og som er specca for å være brukbare i PvE også er barnemat å plukke fra hverandre for meg (60 warlock). Jeg har litt over 5k hp, og warriorens armor hjelper ingenting mot mine spells. Så ofte kan jeg stå og tanke ham uten sacrifice og rett og slett drepe ham først mens han står og slår på meg. Ja, warrior kan gjøre det godt i PvP, men hvis det er riktig å rangere klasser etter deres PvP-egenskaper er det ikke riktig å plassere warrior langt opp, for å si det slik.
mbskywalker Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Forøvrig ler jeg bare når rogues bruker evasion Evasion = død.. Og mange rogues ler av warriors som ikke kan bruke overpower, derfor tar de sjansen med evasion...
Dandar Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Forøvrig ler jeg bare når rogues bruker evasion Evasion = død.. Og mange rogues ler av warriors som ikke kan bruke overpower, derfor tar de sjansen med evasion... Det er idiotisk å ta Evasion mot Warrior uansett om det er mange som ikke bruker det eller ikke
mbskywalker Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 joda, warrior får rage av det. Men mange (veldig mange) dårlige rogues, også mange dårlige warriors.
Darx* Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Altså, warrios er den klassen jeg tar lettest. Alle kompisene mine sier også at warriors er latterlige i pvp. Hvis man vil gjøre det godt eller synes det er er spennende med pvp bør man ikke velge warrior som absolutt første valg
Dandar Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Altså, warrios er den klassen jeg tar lettest. Alle kompisene mine sier også at warriors er latterlige i pvp. Hvis man vil gjøre det godt eller synes det er er spennende med pvp bør man ikke velge warrior som absolutt første valg Sant det, men Warriors bør ta en Rogue rimelig lett... Men, hvis du vil være viktig i party kan du velge Warrior, så det går opp i opp
uberhunter Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Warriors med Arcanite Reaper er IKKE kos å møte på.. De har syk damage, og de er de eneste warriorene jeg sliter mot...
Supernaut_ Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Gnome på allinace og undead på horde er de beste warrior classene, ferdig med det. Tauren er og en god kanidat.
Dandar Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Gnome på allinace og undead på horde er de beste warrior classene, ferdig med det. Tauren er og en god kanidat. Hvorfor er Gnome best? Det stemmer ikke helt med hva en lvl 60 jeg snakket med sier. Orc er forsåvidt best på Horde siden. Endret 7. mai 2005 av Dandar
chokke Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 pøh! Troll warriors eller tauren er de som topper lista i PvE.
Dandar Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Orc fordi: Blood Fury Activate to increase Strength by 25% but take 5% health loss every 3 seconds - lasts 20 sec - 2 min cooldown Axe Specialization - passive Orcs get +5 to Axe skill. Human fordi: Sword Specialization - passive Humans get +5 to Sword skill Mace Specialization - passive Humans get +5 to Mace skill
chokke Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 taurens fordi: 5% mer hp. Warstomp Troll fordi: Raskere attack ved lavere hp 10% hp gen during combat.
Supernaut_ Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Gnome på allinace og undead på horde er de beste warrior classene, ferdig med det. Tauren er og en god kanidat. Hvorfor er Gnome best? Det stemmer ikke helt med hva en lvl 60 jeg snakket med sier. Orc er forsåvidt best på Horde siden. Gnome har escape artist som er en skill som banker +5 weapon spec til orc/human. De gjør at man har god mulighet til og slå en mage.
Dandar Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Ehh... En Warrior er laget for å tanke, ikke bruke escape artist mot Mages, men i PvP er Gnome kanskje bedre Den abilityen er så godt som ubrukelig i instances. Endret 7. mai 2005 av Dandar
Supernaut_ Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Hm ja. Tror ikke de racial skillene der skal ha så veldig mye og si.
Dandar Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 De har nok det ja, treffer mer, holder bedre på aggro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå