Gå til innhold

Empire Earth 2 eller Stronghold2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør jeg kjøpe av Empire Earth 2 eller Stronghold2?

Er det multi player på stronghold 2 og hvordan funker den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er nok multiplayer der ja ;) .

Hvordan den funker får vi håpe at vi får svar på.

Selv tror jeg at jeg vil foretrekke Stronghold 2 fremfor Empire Earth 2,

hvertfall det spillet jeg har best erfaringer fra.

Skal hvertfall priotere Stronghold 2 fremfor Empire Earth 2.

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Skrevet

Jeg ville helt klart kjøpt Stronghold 2, med de gode erfaringene jeg har fra 1`en. Kommer nok sannsynligvis til å gjøre det snart også :thumbup: *gleder seg*

Skrevet

Syns man skulle forbedra den isometriske synsvinkelen i stedet for å gått for 3d. Krever litt for mye maskin når det blir mange enheter.

Skrevet

Kan anbefale spill innen kategorien som etter min menning treffer blinken bedre eller jeg tror kommer til å treffe blinken bedre enn disse spillene. Jeg har kjøpt begge og er desverre litt skuffet.

Civ 3, Rome total war og Aoe er spill JEG heller ville satt penger på. Men så kjøpte jeg EE2 og Stronghold da, noe jeg desverre angrer på. :p

Skrevet

Det spørs da, stronghold 2 er gøy en liten periode, mens empire earth 2 kan vare evig. Multiplayeren er sykt bra. Skulle jeg kjøpt ett av de ville jeg valgt empire earth 2.

Les noen tester(ee2 får høyere enn stronghold2). Har hørt at utviklerene av Stronghold 2 ikke ble helt ferdig med spillet og bare realesa det, så mange har slitt med bugs og slikt. De har kommet med patcher da, men det sier litt..

Skrevet

Største forskjellen mellom EE og SH2 er at EE er kliss likt til det meste av andre ting innen RTS sjangeren, byr egentlig ikke på noe nytt, mens Stronghold 2 faktisk klarer å være relativt evolusjonerende, til tross for at det på mange måter er likt eneren.

Ville valgt SH2 fremfor mEE too.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...