tor_erik Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hei! Fant litt om dette meget imponerende spillet på Gamer.no, produktsiden finner du HER. Dette ser jo bare helt utrolig ut! Har forstått det slik at dette spillet vil følge GTA-serien rimelig tett, altså være et tredjepersons actionspill i en by, hvor man kan gå hvor man vil, stjele biler, osv. Er det noen som har mer info om spillet? Jeg er veldig interessert.
Jankee Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Stenges Finnes aktiv tråd om spelet allereie http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=410650
Anbefalte innlegg