brd Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 (endret) hvilken hånd bruker dere? høgre eller venstre kva er best? Endret 5. mai 2005 av izoren
porcelaiN Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg bruker høyre på musa og venstre på tastaturet. Hva som er best er det vel ikke noe fasit på da.. Kommer jo ann på om du er høyrehendt eller venstrehendt.
-Jungeldyret Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Stish: Jeg tror han kanskje mente inne på selve cs. I hvilken hånd han holder våpnet.. Jeg bruker høyre (default), fordi jeg spiller mye Battlefield og der er det bare høyre. Ser ikke noe grunn til at det er noe forskjell på høyre og venstre, du skal jo uannsett ikke fokusere på våpnet, men på sikte!
porcelaiN Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Åja, sorry Visste ikke engang at det gikk ann å bytte, men det er jo fortsatt ingen av sidene som er "best" å bruke, det er vel bare en smaksak
Arne_F Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Det var en lik tråd som denne for noen få uker hvis jeg husker rett... Jeg bruker venstre pga. jeg er venstrehendt og derfor blikr det mer naturlig for meg å se på, men det er bare en smak-/tilvenningsak.
-Jungeldyret Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Før så var jeg litt merkelig. Hvis jeg hadde brukt høyre lenge, og gikk over til venstre så synes jeg at jeg aimet bedre med venstre! Og når jeg ble vant til venstre og gikk over til høyre synes jeg at jeg aimet bedre med høyre!
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 I nokre situasjonar er det bedre med right- handed i nokre er det ikkje. Bruker begge eg men mest right handed.
porcelaiN Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hvor er det man stiller inn på sånt? Er denne funksjonen i 1.6 også?
Rostad Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Når jeg begynte og spille CS så brukte jeg right-hand(Fordi jeg ikke viste hvordan man skiftet til left-hand) men jeg byttet til left-hand etter en stund og syntes det var mye bedre. Skjønner ikke helt hvorfor men nå har jeg byttet til right-hand igjen og syns det er mye bedre.
DevN Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Kommer jo ann på om du er høyrehendt eller venstrehendt. Jeg er venstrehendt, men har alltid brukt høyre hånda på musa - en av de eneste tingene jeg ikke bruker venstre til når det kommer til "enhåndsoppgaver".
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Liker å bytte jeg ! (Jeg trodde du mente noe heeeeeelt annet når jeg leste tråd-tittelen )
Anbefalte innlegg